اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هچیرود مازندران خبر داد

مشارکت شهرداری در اجرای برنامه‌های مدارس

شهردار هچیرود مازندران از مشارکت شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدارس خبر داد.

مشارکت شهرداری در اجرای برنامه‌های مدارس

اکبر جعفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هچیرود بیان داشت: دانش‌آموزان هچیرودی در حالی وارد مدارس خود شدند که شهرداری فضای شادابی را در محیط مدرسه برای آنها مهیا ساخت.

وی ادامه داد: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس زیباسازی مدارس این شهر از سوی شهرداری انجام و تلاش شد تا فضای مناسب آموزشی تدارک دیده شود.

جعفرنژاد تصریح کرد: از تمام مدارس سطح شهر هچیرود بازدید به عمل آمد و آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان و فرهنگیان تبریک گفته شد.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی سازمان تاکسیرانی شهرداری نیز در آماده‌باش کامل قرار دارد تا با برنامه‌ریزی انجام شده سرویس‌دهی مناسبی برای دانش‌آموزان انجام دهد.

شهردار هچیرود تصریح کرد: این شهرداری آمادگی دارد تا نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت مشارکتی در مدارس شهر هچیرود اقدام کند.

جعفرنژاد در پایان افزود: بازدید دانش‌آموزان از شهرداری و عملکرد این شهرداری نیز در دستور کار قرار دارد تا با همکاری مدارس سطح شهر انجام شود.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول