اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی

نفت آبادان میزبان سپاهان اصفهان شد / وضعیت فولاد در هاله‌ای از ابهام

با قرعه کشی جام حذفی کشور تیم های خوزستانی نحوه میزبانی خود را شناختند.

نفت آبادان میزبان سپاهان اصفهان شد / وضعیت فولاد در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور (گرامیداشت آزادسازی خرمشهر) با گذر از چهار مرحله به مرحله یک شانزدهم نهایی خود رسیده است.

بر این اساس قرعه کشی این مرحله از رقابت‌ها انجام شد و تیم‌های خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها وضعیت میزبانی و میهمانی خود را شناختند.

طبق قرعه کشی انجام شده تیم سپاهان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها باید در آبادان به میدان برود؛ بر این اساس دیدار تیم‌های نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی در آبادان برگزار خواهد شد.

تیم فولاد خوزستان اما وضعیت نامعلومی را در این رقابت‌ها دارد چراکه باید به مصاف یکی از تیم‌های شهرداری بندرعباس یا فولاد یزد برود.

در صورت پیروزی فولاد یزد تیم فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان این تیم خواهد بود اما در صورتی که تیم شهرداری بندرعباس به مرحله بعد صعود کند باید قرعه‌کشی مجددی برای تعیین تیم میزبان برگزار شود.

فولاد نوین اهواز دیگر تیم خوزستانی است که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان خواهد بود، این تیم در این مرحله در اهواز به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت.

اما نفت امیدیه که در لیگ دسته دو حضور دارد در این مرحله در قم باید به مصاف صبای این شهر برود، این دیدار در ورزشگاه یادگار امام قم انجام خواهد شد.

شهرداری دزفول نیز در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی میزبان خواهد بود، این تیم باید در زمین خانگی خود به مصاف مس کرمان برود.

همچنین طبق قرعه‌کشی انجام شده تیم نفت مسجدسلیمان در این مرحله میهمان سایپای کرج است و استقلال خوزستان در همدان باید به مصاف الوند این شهر به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور از اوایل آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول