اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشکلات تیم شهردای یاسوج تمام نشدنی است

درخواست 47 میلیونی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای بازی در زمین تختی

مشکلات تیم فوتبال شهرداری یاسوج تمام نشدنی به نظر می‌رسد و اینک تهیه زمین‌ بازی در شهر یاسوج مشکل اساسی این تیم شده است.

درخواست 47 میلیونی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای بازی در زمین تختی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال شهرداری یاسوج چند سالی است که در فوتبال کشور برای خود جایی باز کرده و در میان تیم‌های اسم و رسم‌دار سری میان سرها تکان می‌دهد.

بسیاری از استان‌های کشور و شهرهایی که فوتبال دارند آرزو می‌کنند که تیمی مانند شهرداری یاسوج در لیگ‌های معتبر کشوری از جمله لیگ دسته اول فوتبال داشته باشند.

چیزی که قدر آن را در استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر می‌دانیم، استانی که دو نماینده در رقابت‌های این دسته از فوتبال کشور در فصل جاری خواهد داشت.

خوشبختانه از مشکلات تیم فوتبال نفت گچساران کمتر می‌شنویم چرا که ثبات مدیریتی خوبی دارد و مدیریت در شرکت نفت هم اقتضای چنین توفیقی را دارد.

ظرف چند روز گذشته خبرهای امیدوار کننده‌ای پیرامون این تیم شنیدیم؛ این که پس از یکی دو فصل امسال یک سرپرست سرد و گرم چشیده بالای سر تیم است.

فوتبالی‌ها بهتر می‌دانند که سرپرست فوتبالی و با تجربه تا چه اندازه می‌تواند مشکلات یک تیم را پی‌گیری و برطرف کند که با گزینش سید مذکورفرجی از مدیران و ورزشکاران سابق این دغدغه تا حدود بسیاری برطرف شد.

امروز هم قرار است که جاوید شهردار جدید یاسوج برای نخستین بار بر سر تمرینات تیم حاضر شود تا بلکه پیش از بازی نخست تیم که خارج از خانه برابر نیروی‌زمینی‌تهران است بازیکنان با روحیه بهتری پای به مسابقات بگذارند.

در همین اثنا و پس از خبرهای خوشحال‌کننده خوبی که شنیده بودیم امروز خبری نه چندان خوب شنیدیم مبنی بر این که تیم فوتبال شهرداری‌یاسوج با مشکلی به نام زمین بازی روبرو شده است.

 

از آن جا که اداره‌کل ورزش و جوانان در یک جنگ و جدل با فوتبالی‌ها سرنوشت دو زمین تختی و 15 هزار نفری را به هیئت ورزش‌های همگانی و بخش خصوصی سپرد از این پس تیم شهرداری باید برای هر بازی در این زمین مبلغی بپردازد که کل آن برای یک فصل 47 میلیون تومان است.

با همه مشکلاتی که اکنون نهاد شهرداری برای تیم‌داری دارد این قضیه می‌تواند تا حدود زیادی بر مشکلات و حاشیه‌های تیم شهرداری یاسوج بیفزاید و بدیهی است که با این گونه معضلاتی که وجود دارد تیم فوتبال شهرداری گام به گام از نزدیک شدن به لیگ برتر فاصله می‌گیرد.

سخن دیگر این که در حالت عادی مجموعه ورزش و جوانان، تیم فوتبال شهرداری یاسوج را متعلق به خود می‌داند و ادعا دارد که این تیم نه از آن شهرداری بلکه متعلق به مجموعه ورزش است اما وقتی پای موضوعات مالی به میدان کشیده می‌شود هیچ مسئولی در این شهر و استان متولی تیم شهرداری نیست که این هم در نوع خود از عجایب روزگار است.

انتهای پیام/2571/ل40/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول