اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری 4 بر یک برابر انصار

عقاب پردیسان صدرنشین لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم شد

تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان با کسب پنجمین پیروزی متوالی به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم ایستاد.

عقاب پردیسان صدرنشین لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در نخستین دیدار هفته پنجم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تیم فوتبال عقاب پردیسان در دیدار با انصار به برتری چهار بر یک دست یافت تا بدین ترتیب به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یافته و صدرنشین شود.

در دیگر دیدارهای هفته پنجم این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال نوجوانان مبنا صنعت و همای نوین بازی مهمی را برگزار می‌کنند در حالی که این هفته آبادگران به مصاف تیم افشید می‌رود، هنگ با دژبان دیدار می‌کند و پرسپولیس میزبان تیم نوجوانان کیان نوین خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم در حالی هفته پنجم خود را سپری می‌کند که مسابقات فوتبال رده‌های سنی مختلف استان، همه ساله توسط هیئت فوتبال استان قم که متولی فوتبال استان است، برگزار می‌شود و امسال در نخستین رقابت رسمی فوتبال قم، تیم‌های رده سنی نوجوانان وارد مسابقات شده‌اند.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، تمام بازیکنانی که متولد یازدهم دی ماه 1376 به بعد باشند می‌توانند در این رده سنی شرکت کنند، ضمن اینکه در مسابقات امسال 11 تیم حضور دارند و جالب‌ترین نکته این است که تیم نوجوانان اتحاد که فصل گذشته قهرمان این مسابقات شده بود در مسابقات امسال حضور ندارد.

یکی از تیم‌های حاضر در لیگ امسال عقاب پردیسان است که نایب قهرمان فصل گذشته محسوب می‌شود و طی دو فصل گذشته با کسب یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی، مدعی جدی کسب عنوان در بازی‌های این فصل لیگ برتر نوجوانان قم به شمار می‌رود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم هم اکنون تیم فوتبال نوجوانان عقاب پردیسان با پنج پیروزی، بدون تساوی و باخت، 39 گل زده و سه گل خورده با 15 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است.

همچنین فوتبالیست‌های نوجوان تیم مبنا صنعت قم با همین عملکرد و البته با 29 گل زده و سه گل خورده با 15 امتیاز در مکان دوم جدول جای دارند در حالی که تیم آبادگران قم با چهار پیروزی، یک باخت، 25 گل زده و دو گل خورده 13 امتیازی و سوم است.

تیم‌های افشید و هنگ با 12 امتیاز، تیم انصار با چهار امتیاز، دژبان و کیان نوین با سه امتیاز و همای نوین، خورشید و پرسپولیس بدون امتیاز در رده‌های چهارم تا یازدهم فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم جای دارند.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول