اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نزدیکی به رقابت‌های جام آزادگان

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج به قوانین جدید داوری آشنا شدند

همزمان با نزدیک شدن به رقابت‌های جام آزادگان، بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج با آخرین قوانین داوری روز دنیا آشنا شدند.

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج به قوانین جدید داوری آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج با آخرین قواعد و قوانین داوری فوتبال کشور آشنا شدند.

به گزارش فارس، بازیکنان تیم شهرداری یاسوج که باید در روز چهارشنبه سوم مهرماه جاری و در تهران میهمان نیروی زمینی در نخستین هفته از این رقابت‌ها باشند در کلاس توجیهی داوری زیر نظر خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال کشور شرکت کرده و برای حضور در رقابت‌ها و نحوه برخورد با داوران و قوانین داوری توجیه شدند.

در این کلاس یک روزه افشاریان به بازیکنان شهرداری یاسوج یادآور شد که مگر در دو مورد بازیکنان حق صحبت کردن با داور را ندارند که کاپیتان تیم هم از این قاعده مستثنی نیست.

افشاریان در ادامه گفت: اگر بازیکنان به قوانین داوری توجه نداشته باشند این مشکلاتی که در فوتبال همه روزه از آن می‌شنویم همواره وجود خواهد داشت.

داور پیشکسوت فوتبال کشور تصریح کرد: هیچ لیگ و رده‌ای از فوتبال کشور دور از چشم مسئولان فدراسیون نیست و حساسیتی ایجاد شده که همه از بازیکن و داور و مربی باید حساب شده و طبق دستورات و قوانین تعیین شده توسط فیفا عمل کنند.

انتهای پیام/2571/س20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول