اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فصل جدید فوتبال امیدهای کشور

گنجیان سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ فوتبال امید قهرمانی باشگاه‌های کشور معرفی شد.

گنجیان سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌‌های کشور در دسته اول از هفته آینده آغاز می‌شود، صبای قم این روزها به صورت جدی تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را به منظور مقابله موفق با حریفان برگزار می‌کند.

تیم فوتبال امید صبای قم اردیبهشت ماه سال 1390 موفق شد با حضور مقتدرانه در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و بدین ترتیب دو فصل متوالی در بالاترین سطح فوتبال رده سنی امید کشور یعنی لیگ برتر به میدان برود.

اما این تیم در پایان دومین فصل حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در سال 1391 با کسب نتایج دور از انتظار در انتهای جدول رده‌بندی ایستاد و بدین ترتیب بعد از دو سال به رقابت‌های لیگ دسته اول این رده سنی سقوط کرد.

فصل قبل هدایت تیم فوتبال امید صبای قم را سیدمحسن بابامیری بر عهده داشت و این مربی بومی امسال جای خود را به یک مربی با دانش و بومی دیگر فوتبال قم یعنی حسین گنجیان داده است و این مربی برای فصل جدید که قرار است صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال امید کشور به میدان برود به عنوان سرمربی روی نیمکت صبا می‌نشیند.

گنجیان از مربیان جوان فوتبال استان قم و دارای مدرک مربیگری A است و سابقه مربیگری در لیگ برتر فوتسال و همچنین رقابت‌های لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور را دارد و از جمله مربیان مستعد و خوش‌فکر فوتبال در بین اهالی این رشته در قم شناخته می‌شود.

همچنین مهدی کاکایی و عباس قلیچ‌خانی هر دو با مدرک مربیگری B آسیا به عنوان مربی در کادر فنی امید صبای قم در این فصل از رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

همچنین ‌الله‌وردی محمدی دروازه‌بان سابق تیم ملی نوجوانان کشورمان و از بازیکنان و دروازه‌بان‌های مطرح فوتبال قم در سال‌های گذشته با مدرک مربیگری C آسیا و مربیگری دروازه‌بانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم امید صبای قم فعالیت خواهد کرد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم در پی راه‌یابی به مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی وارد فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال امید کشور می‌شوند که مسئولیت سرپرستی این تیم را نیز صمد الله‌یاری بر عهده دارد و وحید نائینی مسئول امور پشتیبانی این تیم است.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول