اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان پاس همدان با وجود محدودیت‌ها گل کاشتند

نخستین 3 امتیاز خانگی حاصل‌ کار دختران فوتبالیست همدانی

تیم فوتبال بانوان پاس همدان موفق شد در نخستین میزبانی در فصل فوتبالی لیگ برتر امسال به سه امتیاز شیرین این مسابقه دست یابد.

نخستین 3 امتیاز خانگی حاصل‌ کار دختران فوتبالیست همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور سومین هفته خود را پشت سر گذاشت که تیم‌های حاضر در این بازی‌ها، رقابت نزدیکی را با هم داشتند.

بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال رقابت لیگ برتر بانوان در یک گروه و با حضور تیم‌های فولاد نورد کوه سیرجان، آینده‌سازان میهن، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، پاس همدان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال تهران، اوج نصر فارس، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌ غربی و دلوار کشتی جنوب بوشهر برگزار می‌شود.

 

در هفته سوم این مسابقات پنج مسابقه برگزار شد و یک بازی هم به دلایلی معوقه و به زمان دیگری موکول شده است.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال بانوان پاس همدان که به عنوان آخرین تیم مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده در نخستین میزبانی فصل امسال برابر تیم هیئت فوتبال گرگان به میدان رفت.

این مسابقه در ورزشگاه شهید مفتح همدان و به قضاوت سلطنت نوروزی (داور وسط)، مائده جعفری و زهرا امدادی (کمک داور) و بهاره سیفی‌نهاوندی به عنوان داور چهارم برگزار شد.

سکینه بیات سرمربی ملایری‌الاصل این تیم از ابتدای با ترکیب زهره قاسمی، فریبا ترک، مرضیه نیکخواه، رقیه شهبازی، حمیرا جهان‌تیغ، پریسا شهابی، فاطمه اردستانی، معصومه محمدگنجی ( 85 فاطمه جعفری)، فاطمه خلجی، خدیجه عباسی (90 هانیه طبی‌خرم) و نرگس پویان برابر حریف گرگانی خود قرار گرفت.

در این بازی که هر دو تیم با یک شرایط یکسان از نظر امتیازی به میدان رفتند و هر دو تیم با یک بازی معوقه و همچنین یک شکست برابر هم صف‌آرایی کردند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با ارائه بازی بهتر سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود کند.

فاطمه اردستانی در دقیقه 42 و مرضیه نیکخواه در دقیقه 90 گلزنان تیم فوتبال پاس بودند که در این مسابقه زهره قاسمی دروازه‌بان تیم پاس به دلیل تأخیر در شروع بازی  از داور این بازی کارت زرد گرفت.

دختران فوتبالیست همدانی، در این بازی‌ها به دلیل صدور مجوز بازی بسیار دیر وارد تمرینات شده‌اند از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی نیستند و همچنین عدم تمرینات تاکتیکی در زمین چمن باعث شده تا به حد مطلوب هماهنگی لازم را نداشته باشند.

تمرینات این تیم در ورزشگاهی در خارج از شهر و با مسافت 15 کیلومتر بزرگ‌ترین معضل دختران جوان و علاقه‌مند به فوتبال پاس همدان که بالاجبار باید در زمین چمن شهید مفتح تمرینات خود را پیگیری کنند.

نماینده فوتبال همدان در لیگ برتر بانوان با کسب این پیروزی ارزشمند خود را تا نیمه‌های جدول رده‌بندی 12 تیمی این مسابقات بالا کشید و باید برای حضور در هفته چهارم خود را آماده کند.

شاگردان سکینه بیات باید روز شنبه پنجم مهر با بندر انزلی برابر تیم قدرتمند ملوان به میدان بروند که هنوز زمان دقیق و مکان این مسابقه از سوی فدراسیون فوتبال مشخص نشده است.

انتهای پیام/89020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول