اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 21 مربی

دوره مربیگری B فوتبال آسیا در قم پایان یافت

رئیس هیئت فوتبال استان قم از پایان برگزاری دوره مربیگری درجه B فوتبال آسیا با حضور مربیان جوان و با دانش فوتبال قم خبر داد.

دوره مربیگری B فوتبال آسیا در قم پایان یافت

کریم بهرامی امروز در حاشیه مراسم پایانی دوره مربیگری فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال درجه B آسیا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در جمع مدرس و مربیان شرکت‌کننده در این دوره آموزشی برگزار شد و این دوره امروز رسما به کار خود پایان داد.

وی یاد آور شد: دوره مربیگری فوتبال درجه B آسیا با تدریس احمد سنجری و رضا کردی و با حضور 21 نفر از مربیان آینده‌دار فوتبال استان قم به مدت 18 روز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن دوره‌های تئوری را در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان و دوره‌های عملی را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم پشت سر گذاشتند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: مراسم اختتامیه این دوره در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و امیدواریم مربیانی که از این دوره سربلند خارج شدند، بتوانند با تبادل تجربیات و دانش این رشته پرمخاطب موجب رشد فوتبال قم شوند.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی که واحد آموزش هیئت فوتبال برای سال جاری در نظر گرفته بود، در مسیری صحیح و مناسب به منظور تحول در فوتبال قم در حال انجام است و به همین دلیل از زحمات تمامی عزیزانی که در این زمینه تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنم.

بهرامی در ادامه با تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به سبب همکاری و پشتیبانی لازم در برپایی این دوره، تصریح کرد: قبلا این دوره‌ها محدود بود ولی هم اکنون با تلاش مسئولین هیئت فوتبال این دوره‌ها در قم به صورت گسترده و جدی‌تر برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مربیانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند صرفا نباید به گرفتن مدرک اکتفا کنند و از همکارانم در کمیته آموزش هیئت فوتبال نیز درخواست می‌کنم که در ادامه این دوره، قطعا در آینده نزدیک دوره‌های توجیهی و مکمل نیز برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: مربیان باید با پشتکار، استمرار، تلاش و سخت‌کوشی به دنبال فراگیری علوم روز در این زمینه باشند تا بتوانند آینده خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنند و قم بتواند به جایگاه شایسته‌ای در فوتبال کشور برسد.

این دوره آموزشی در حالی در قم به کار خود پایان داد که احمد سنجری یکی از مدرسان این دوره با تقدیر از مسئولین برگزار کننده این دوره، از بالا بودن ظرفیت‌های فوتبال استان قم در گذشته یاد کرد و بیان داشت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌ها و پشتکار مربیان، استعدادهای بیشتری در این شهر کشف شود.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول