اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان قم در گفت‌وگو با فارس:

10 تیم برای قهرمانی در لیگ جوانان فوتبال قم رقابت می‌کنند

رئیس هیئت فوتبال استان قم از رقابت 10 تیم برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فصل جاری فوتبال باشگاه‌های رده سنی جوانان استان قم خبر داد.

10 تیم برای قهرمانی در لیگ جوانان فوتبال قم رقابت می‌کنند

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از شروع شدن رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های فوتبال استان قم با شرکت 11 تیم، مسابقات لیگ رده سنی جوانان نیز با حضور 10 تیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری منظم مسابقات لیگ در سطح استان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت فوتبال در بین شاخص‌هایی است که برای رشد و توسعه فوتبال قم پیش‌بینی کرده‌ایم و در ادامه لیگ‌های برتر و دسته اول بزرگسالان و همچنین امید قم نیز آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: خوشبختانه باشگاه‌های متعددی با برخورداری از مدیران و مربیان دلسوز و با دانش در سطح استان قم در رشته فوتبال فعالیت می‌کنند که سازماندهی و ساماندهی آن‌ها و همچنین حضور منظم و با برنامه در مسابقات لیگ استانی می‌تواند زمینه تحول سریع در فوتبال قم را به دنبال داشته باشد.

وی عنوان داشت: برگزاری مسابقات لیگ فوتبال در سطح استان این امکان را به وجود می‌آورد که استعدادهای نهفته فوتبال قم توسط مربیان و کارشناسان شناسایی شده و در آینده شاهد درخشش آن‌ها در میادین و تیم‌های مختلف به عنوان سرمایه‌های فوتبال قم باشیم.

بهرامی اضافه کرد: سال گذشته مسابقات لیگ استانی در رده سنی بزرگسالان در قالب دسته‌های برتر و اول و در رده‌های سنی پایه نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد، ضمن اینکه در فوتسال نیز لیگ استانی در رده‌های سنی مختلف به انجام رسید.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای شروع فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های استان قم به برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ فوتبال رده سنی جوانان قم اشاره کرد و افزود: جلسه قرعه‌کشی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ نوجوانان فوتبال استان قم با حضور سرپرستان تیم‌های حاضر در این لیگ در ساختمان هیئت فوتبال استان قم برگزار شد و تیم‌ها در جریان برنامه بازی‌های خود قرار گرفتند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: در فصل جدید مسابقات لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم 10 تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات قهرمانی جوانان کشور معرفی خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات که به صورت دوره‌ای و تک بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد، تیم‌های عقاب پردیسان، همای نوین، ایران‌جوان، افشید، اتحاد شادقلی، ارم ساز، سفیر گفتمان، افشین، انصار و آبادگران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول