اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه دیدار سیاه‌جامگان مشهد با فولاد یزد

مدیرعامل تیم سیاه‌جامگان مشهد: برای ماندن در فوتبال آمده‌ایم

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد با اشاره به آمادگی تیمش برای رقابت فردا با تیم فولاد یزد گفت: آمده‌ایم در فوتبال بمانیم و برای ماندن نیز تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل تیم سیاه‌جامگان مشهد: برای ماندن در فوتبال آمده‌ایم

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، مدیرعامل و سرمربی تیم سیه‌ جامگان مشهدالرضا ظهر امروز در نشست خبری آمادگی تیمش را برای رقابت فردا با تیم فولاد یزد اعلام کرد.

در این جلسه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تیم سیاه‌جامگان در رابطه با سقف قراردادهای این تیم گفت: بازیکنان مستعد و با اخلاق این تیم با کمترین قیمت‌ها آماده رویارویی با تیم «فولاد یزد» در لیگ دسته یک هستند.

محمدرضا عباسی، در رابطه با برنامه‌های تیم گفت: ما با پتانسیل بالا و برنامه‌های پنج ساله مدون و خوبی که در پیش گرفته‌ و در پیش‌رو داریم، در پی رشد متوازن هستیم به موازات توانمندی‌های اقتصادی‌مان حرف می‌زنیم.

وی افزود: ما آمده‌ایم در فوتبال بمانیم و برای ماندن نیز سعی و تلاش می‌کنیم.

عباسی در مورد باقی ماندن محمدرضا مهاجری سرمربی تیم نیز گفت: از ارکان برنامه پنج ساله ما بودن مهاجری است.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان افزود: از همه رسانه‌ها می‌خواهیم تا با اطلاع‌رسانی بهتر، با توجه به اینکه هزینه هر بازی حدود دو میلیون تومان است و ما یک باشگاه خصوصی هستیم، در راستای اعلام زمان بازی‌های تیم، ما را حمایت کنند.

مهاجری در مورد مباحث فنی باشگاه گفت: جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول و اضافه کردن شش تا هفت بازیکن به تیم را داریم که از این افراد می‌توان به سنگچولی و عافیت‌طلب اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جام حذفی به بازیکنان تیم خیلی کمک کرد، از آمادگی کامل تیم برای بازی فردا در مقابل تیم «فولاد یزد» در ورزشگاه ثامن مشهد خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر حسین نظیری و روح‌الله باقری و وحید فارغ دچار آسیب‌دیدگی هستند که قطعا حسین نظیری و وحید فارغ به بازی فردا نخواهند رسید.

انتهای پیام/2202/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول