اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز پایانی نیم فصل نخست

قعرنشینان لیگ برتر فوتبال کردستان به مصاف هم می‌روند/ دوئل شهرداری‌های حاشیه‌ساز

در پایان نیم فصل نخست دو تیم آخر لیگ برتر فوتبال کردستان فردا در دیداری حساس به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن آنکه بازی نیمه تمام دو تیم شهرداری مریوان و شهرداری قروه نیز تکرار می‌شود.

قعرنشینان لیگ برتر فوتبال کردستان به مصاف هم می‌روند/ دوئل شهرداری‌های حاشیه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کردستان فردا در حالی با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که پیش از این چهره قهرمان نیم فصل از پیش مشخص شده است.

در یکی از بازی‌های باقیمانده نیم فصل نخست، پرسپولیس ماهان بیجار که با 5 امتیاز در رتبه هشتم و یکی مانده به آخر جدول رده‌بندی حضور دارد میهمان آربابای بانه در  ورزشگاه تختی این شهرستان خواهد بود.

آربابای بانه که با یک امتیاز در جایگاه نهم و آخر جدول رده‌بندی جا خوش کرده در تلاش است تا آخرین بازی نیم فصل نخست را با کسب 3 امتیاز به پایان برساند و کورسوی امید خود را برای بقا در لیگ روشن نگاه دارد.

اما دومین بازی معوقه فردا مصاف تکراری دو تیم شهرداری قروه و شهرداری مریوان خواهد بود، رقابتی باقی مانده از هفته ششم که در آن یکی از بازیکنان شهرداری قروه با اعلام ناراحتی قلبی به بازی ادامه نداد.

اما تیم شهرداری پس از اینکه پزشکان حاضر در ورزشگاه مریوان اظهار کردند این بازیکن مشکلی برای بازی ندارد به حالت قهر زمین بازی را ترک کرد تا در نهایت کمیته انضباطی رأی خود را در این خصوص اعلام کند.

بنا بر رأی کمیته انضباطی قرار است این بازی بدون حضور تماشاگران و در ورزشگاه شهر سروآباد دوباره برگزار شود تا نتیجه نهایی این بازی جنجالی مشخص شود و تیم پیروز میدان با روحیه‌ای مناسب آماده حضور در نیم فصل دوم شود.     

رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کردستان با قهرمانی شهرداری کامیاران به پایان رسیده است و صبای گروس بیجار و آبیدر سنندج نیز عناوین دوم و سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/79012/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول