اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

اجرای 85 طرح خوداشتغالی طی پنج ماهه نخست سال در ابهر

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از اجرای 85 طرح خوداشتغالی طی پنج ماهه نخست سال در ابهر خبر داد.

اجرای 85 طرح خوداشتغالی طی پنج ماهه نخست سال در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن داودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد در دهه‌ چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

وی با اشاره به اینکه در این دهه کمیته امداد اقدامات بسیاری در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی انجام داده است، افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بر اساس توانایی‌های مددجویان و استعدادهای آن‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اجرای 85 طرح خوداشتغالی در شهرستان ابهر طی پنج ماهه نخست امسال تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 8 میلیارد و 151 میلیون ریال از محل منابع بانکی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اغلب طرح‌های اجرا شده طی این مدت در رشته‌های شغلی کشاورزی، مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و ... بود.

داودی با بیان اینکه کاهش وابستگی مددجویان به امداد و ارتقای عزت نفس مددجویان از جمله اهداف اجرای این طرح‌ها است، افزود: خوشبختانه تاکنون تعداد بسیاری از مددجویان از این طریق خودکفا و از چرخه حمایتی امداد خارج شده‌اند.

*معافیت 64 خانوار مددجوی ابهری از پرداخت حق انشعاب منازل مسکونی

وی در ادامه به سایر خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات و واگذاری انشعابات از جمله اقداماتی است که در حمایت از جامعه هدف صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوط صورت می‌گیرد، گفت: مددجویان پس از معرفی کمیته امداد با مراجعه به این سازمان‌ها از این نوع تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط امداد ابهر طی پنج ماهه نخست امسال افزود: طی این مدت 64 خانوار مددجو از انشعابات رایگان منازل مسکونی بهره‌مند شدند.

داودی با بیان اینکه کمیته امداد ابهر برای ارائه این نوع خدمات 73 میلیون و 686 هزار ریال اعتبار هزینه کرده است، اضافه کرد: انشعابات انجام شده شامل آب، برق و گاز است.

وی با بیان اینکه هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان است، تصریح کرد: کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف در تلاش به منظور محرومیت‌زدایی، بهره‌مندی خانواده‌های محروم از امکانات مختلف و .... است.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول