اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

5 واحد مسکونی مددجویی در خرم‌دره افتتاح شد

5 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد در سه روستای خرم‌دره افتتاح شد.

5 واحد مسکونی مددجویی در خرم‌دره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، معاون فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی کمیته امداد خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر آنچه که امروز در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داریم مرهون و مدیون دفاع هشت ساله مقدس است.

وی افزود: در آن ایام اقتدار و عزت ایران اسلامی تثبیت و این مقدمه و سرآغاز پیشرفت‌ها و ترقی‌های بعدی را موجب شد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نقش جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل تصریح کرد: آنچه که مسلم است جنگ توسط همین جوانان دیروز و پدران و مادران نسل امروز اداره شد و آنان با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و با نثار جان و مال خود در عرصه‌های مختلف جنگ مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم که نسل امروز با تاسی از جانبازی‌ها، رشادت‌ها و دلیری‌های پدران و مادران خود که نسل دیروز انقلاب را تشکیل دادند، در حراست و پاسدار از ارزش‌هایی که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

بنیادی با اشاره به توطئه‌های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن چون نتوانست از راه تحریم و تهاجم نظامی به اهداف خود برسد، جنگ نرم را علیه ایران به راه انداخت و این سال‌ها نیز با تشدید جنگ نرم و هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان به ویژه قشر دانش‌آموز قصد دارد به برخی از اهداف خود نزدیک شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی گفت: هدایت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود که ایشان بیشتر با خدا انس گرفته و هر لحظه از زندگیشان با خدا در ارتباط باشند.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول