اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد

شناسنامه حمایتی یک هزار دانش‌آموز و دانشجو در انتظار کمک نیکوکاران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: شناسنامه حمایتی هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد در انتظار حمایت مردم نیکوکار و خیر استان هستند.

شناسنامه حمایتی یک هزار دانش‌آموز و دانشجو در انتظار کمک نیکوکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این نهاد در راستای تأمین آتیه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام به جذب حامی در این زمینه کرده است، اظهار کرد: در گام اول شناسنامه حمایتی یک هزار نفر از این افراد برای جذب حامی آماده شده است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هفت هزار و 500 دانش‌آموز و یک هزار و 750 دانشجو و طلبه نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: خیران می‌توانند با مشاهده شناسنامه‌های تهیه شده دانش‌آموز و یا دانشجوی مورد نظر را با سلایق خود انتخاب کنند و در جهت کمک به ادامه تحصیل در طول سال از حمایت‌های مادی و معنوی، آن‌ها را بهره‌مند سازند.

حسین‌پور تصریح کرد: این خیرین علاوه بر واریز مبلغ ماهیانه کمک‌های تحصیلی خود، می‌توانند در دیگر نیازهای جامعه هدف از قبیل پوشاک، لوازم تحریر، جهیزیه و غیره کمک‌رسانی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون 6 هزار و500 یتیم در پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: پنج هزار و 167 نفر از این ایتام دارای حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه از مجموع ایتام تحت حمایت این نهاد چهار هزار و135 نفر زیر 18 سال هستند، اذعان کرد: همه ایتام زیر 18 سال استان حامی دارند.

وی در پایان حامیان ایتام این استان را بیش از 28 هزار نفر عنوان کرد و اذعان داشت: متناسب با نیات خیرین و حامیان اکثر ایتام این نهاد دارای یک یا چند حامی هستند.

انتهای پیام/63002/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول