اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کمیته امداد کازرون:

بیش از 2 هزار دانش‌آموز کازرونی زیر پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون از وجود 2 هزار و 245 دانش‌آموز بی‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد در سطح این شهرستان خبر داد.

بیش از 2 هزار دانش‌آموز کازرونی زیر پوشش کمیته امداد هستند

پرویز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: هر ساله جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در آستانه بازگشایی مدارس به منظور جلب و جذب کمک‌های نقدی و کالایی دانش‌آموزان، معلمان و مردم خیر و نیکوکار برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند برپا می‌شود.

وی افزود: امسال نیز پایگاه‌های این نهاد در سطح شهرستان کازرون به مدت سه روز آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش و خیر این شهرستان خواهند بود.

مدیر کمیته شهرستان کازرون گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور روز دهم مهرماه جاری با حضور دانش‌آموزان، معلمان و مربیان در سطح مدارس، روز یازدهم این ماه در سطح این شهرستان به صورت نصب چادر و ایجاد پایگاه ادامه می‌یابد و جمعه 12 مهرماه جاری در مصلای نماز جمعه به پایان می‌رسد.

شفیعی تصریح کرد: امسال زنگ جشن عاطفه‌ها چهارشنبه دهم مهرماه جاری با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» در مدارس شهرستان کازرون همزمان با مدارس کشور به صدا درمی‌آید.

وی ابراز داشت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته در کازرون افزون بر 57 میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالایی از سوی مردم نیک‌اندیش این شهرستان جمع‌آوری و با همکاری اداره آموزش و پرورش در قالب البسه، لوازم‌التحریر و کیف و کفش میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیر کمیته امداد کازرون اذعان داشت: یک‌هزار و 245 دانش‌آموز در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه زیر پوشش این نهاد در این شهرستان قرار دارند و نزدیک به یک‌هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت و نیازمند به کمک نیز در سطح کازرون شناسایی شده‌اند.

شفیعی در پایان از مسئولان ادارات و نهادها، خیران و اولیای دانش‌آموزانی که تمکن مالی دارند، درخواست مشارکت در این امر خیر را کرد تا به این وسیله با کمک‌های خیرخواهانه، دل تعداد بسیاری دانش‌آموز بی‌بضاعت در آغاز سال تحصیلی شاد شود.

انتهای پیام/2448/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول