مصیب حیدری در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج از کسب رتبه دوم کمیته امداد امام خمینی استان در طرح تکریم ارباب رجوع بین دستگاههای سلامت و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و جوابدهی درست به ارباب رجوع در راستای تامین رفاه مردم و برآوردن نیازهای آنها امری ضروری است.
رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا امدادگران کمیته امداد امام خمینی تمام توان خود را به کار میگیرند تا جوابدهی مسئولانه و درستی به ارباب رجوع داشته و طبق قوانین و بخشنامهها به مراجعهکنندگان پاسخ میدهند.
حیدری یکی از مهمترین پیامدهای طرح تکریم ارباب رجوع را حفظ عزت نفس و کرامت انسانی مراجعهکنندگان عنوان کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار ادارات قرار گیرد و در این راستا بیشترین کارها نیز باید در خدمت به قشرهای مستضعف و محروم و محتاج جامعه انجام شود.
وی گفت: تلاش ما این است که در راه جلب رضایت ارباب رجوع، کارها و برنامههایی که ماندگاری بهتر و بیشتری داشته باشند را انجام دهیم.
حیدری تصریح کرد: به همین منظور کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد در بین دستگاههای سلامت و رفاه اجتماعی در استان رتبه دوم را کسب کرده است.
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت توسعه طرح تکریم ارباب رجوع و گسترش چتر خدماترسانی به مردم در ادارات و مجموعههای دولتی استان خاطرنشان کرد: تسهیل روند خدماترسانی و جوابدهی درست و مدبرانه به مردم وظیفه تمام مدیران و مسئولان است.
حیدری با اشاره به اینکه ما باید رضایت خدا را در نظر داشته و خداوند را همیشه ناظر بر اعمال خود بدانیم، تاکید کرد: امید است به همت مدیران و امدادگران پرتلاش روند بسیار شایستهتری در خدماترسانی و رفع محرومیت از خانوادههای بیبضاعت و کمتوان ایجاد شود و بتوانیم به رتبه بالاتر دست یابیم.
انتهای پیام/82009/م20/پ3003