اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنج ماه نخست سال جاری صورت گرفت

هزینه کرد 5 میلیارد ریالی برای اشتغال‌ مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی از جمع‌آوری و هزینه بیش از 5 میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

هزینه کرد 5 میلیارد ریالی برای اشتغال‌ مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

مهدی سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اشتغال همواره یکی از دغدغه‌های اساسی خانواده‌ها بوده که با توجه به گسترش جمعیت و وجود مشکلات اقتصادی متعدد تلاش برای ساماندهی آن در میان اقشار کم‌درآمد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین ارگان‌های حمایتی از اقشار محروم جامعه، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی در کشور است.

سهیلی بر وجود فرآیند هفت مرحله‌ای اشتغال‌زایی و خودکفایی در کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها سبب توانمندی افراد در زمینه‌های شغلی مختلف می‌شود.

وی در این راستا به اجرای طرح ماعون و هبه برای اشتغال‌زایی افراد اشاره کرد و افزود: در قالب اجرای این طرح‌ها که با مشارکت خیرین انجام می‌شود، منابع مالی لازم برای اشتغال‌ مددجویان زیر پوشش کمیته امداد با همکاری خیرین تأمین می‌شود.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی بر اهمیت کمیته امداد استان بر موضوع خودکفایی مددجویان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تلاش می‌شود تا علاوه بر اینکه تسهیلات اعطا شده به مددجویان در مسیر صحیح مورد بهره‌برداری قرار گیرد، نیازهای مالی موردنیاز آنها نیز در طول دوران اشتغال تا خودکفایی، با همکاری مجموعه کمیته امداد رفع شود.

وی از صرف 5 میلیارد و 300 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی در طول پنج ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: این مبالغ از محل کمک‌های مردمی برای اجرای طرح‌های هبه و ماعون کمیته امداد استان اختصاص داده شده است.

سهیلی کل میزان تعهد مصوب شده کمیته امداد برای اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال‌زایی سال 92 را 7 میلیارد و 640 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: با صرف 5 میلیارد و 300 میلیون ریال برای انجام این طرح‌ها در طول پنج ماه نخست سال، انتظار می‌رود مبالغ جمع‌آوری شده در این زمینه به دو برابر افزایش یابد.

انتهای پیام/61006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول