اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

150 واحد مقاوم‌سازی شده مددجویان کمیته امداد اهر افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس 150 واحد مقاوم‌سازی شده مددجویان کمیته امداد اهر افتتاح شد.

150 واحد مقاوم‌سازی شده مددجویان کمیته امداد اهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، برای ساخت این واحدهای مسکونی بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی کم بهره هزینه شده است.

امام جمعه اهر در آیین افتتاح نمادین یکی از خانه‌های مقاوم‌سازی شده در روستای «طویله‌شامی» از توابع بخش مرکزی اهر کمیته امداد امام خمینی (ره) را یکی از نهادهای ارزشی و تلاشگر در عرصه کمک به محرومان برشمرد.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حادثه زلزله سال گذشته با حضور مؤثر و پررنگ خود در کمک‌رسانی به خانواده‌های محروم و بی‌سرپرست نقش خود را به عنوان یک نهاد حمایتی به خوبی ایفا کرد.

وی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی به عنوان یادگار مقدس حضرت امام در رسیدگی به محرومان و مستضعفان با جذب خیران و کمک‌های کمیته امداد مرکز توانست گام‌های عملی در ساخت اماکن مسکونی خانواده‌های آسیب دیده از زلزله بردارد و در کنار آن با جذب کمک‌های مردمی در اقصی نقاط میهن اسلامی به کمک آسیب دیدگان از زلزله بشتابد و باقیات‌الصالحات ارزشمند از خود در مناطق زلزله‌زده به یادگار بگذارد.

این مسئول با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه ارسباران با تأکید بر مقاوم‌سازی اماکن روستایی گفت: متأسفانه اکثر روستاهایی که در گذشته با وجود تأکیدات دولت از تسهیلات بنیاد مسکن در مقاوم سازی اماکن خود استفاده نکرده بودند دچار خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی شدند.

امام جمعه اهر در پایان با اشاره به تأکید مسئولان ذیربط در آمادگی برای اعطای وام به مقاوم‌سازی و نوسازی اماکن مسکونی روستایی از روستائیان خواست از این فرصت پیش آمده به نحو شایسته استفاده کنند تا در آینده شاهد خسارات ناگوار نباشیم. 

انتهای پیام/60003/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول