اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 168 پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع‌آوری کمک‌‌های جشن‌عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد در 168 پایگاه ثابت و سیار خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 168 پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همه ساله با فرارسیدن فصل پائیز و آغاز سال تحصیلی به همت کمیته امداد و آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور جشن عاطفه‌ها به منظور یاری رساندن به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

به همین منظور عصر امروز مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تبیین برنامه‌های کمیته امداد در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم پرداخت.

عبدالمجید فرهادی در ابتدای این نشست خبری با تقدیر از رسانه‌های استان که بدون چشم‌داشت اقدام به انعکاس برنامه‌ها و عملکرد کمیته امداد می‌کنند، اظهار کرد: نقش رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و کمک به هم‌نوعان بی‌بدیل است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد همچنین ابراز داشت: جشن عاطفه‌ها امسال نیز همچون سال‌های گذشته در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در سال جاری 384 مدرسه و 168 پایگاه سیار و ثابت اقدام به جمع‌آوری هدایای هم استانی‌ها می‌کنند، بیان داشت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته 174 میلیون تومان هدایای نقدی و غیرنقدی از پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان جمع‌آوری شد.

فرهادی با تأکید بر این‌که این میزان کمک به هیچ عنوان جواب‌گوی رفع نیاز دانش‌آموزان محروم استان نیست، خاطرنشان کرد: امیدواریم که رسانه‌ها و آموزش و پرورش با تمام توان به کمک کمیته امداد بیایند تا میزان مشارکت و کمک‌های مردمی هرچه بیشتر افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که جشن عاطفه‌های امسال با شعار "مهر در انتظار مهر حماسی" برگزار می‌شود، اضافه کرد: تبلیغات اولیه جشن عاطفه‌های امسال از شش مهر آغاز و همزمان با 10 مهرماه مراسم اصلی این جشن انجام می‌شود.

انتهای پیام/82008/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول