اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت کمک هزینه درمان به 155 مددجوی ابهری

مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر از پرداخت کمک هزینه درمان به 155 مددجوی ابهری خبر داد.

پرداخت کمک هزینه درمان به 155 مددجوی ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه امدادگران بوده و در این راستا اقدامات مختلفی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد به علت بالا بودن تعرفه‌های درمانی و معالجه‌های پزشکی توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند‌، اضافه کرد: کمیته امداد برای بالا بردن توان استفاده مددجویان از خدمات درمانی اقدام به ارائه خدمات درمانی به مددجویان می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه طی پنج ماهه نخست امسال به 155 مددجوی ابهری کمک هزینه درمان پرداخت شد، افزود: در این راستا 127 میلیون و 690 هزار ریال اعتبار هزینه شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشت برای مددجویان اذعان داشت: ارتقای سطح آگاهی مددجویان در زمینه مسائل بهداشتی موجب سالم‌سازی جامعه هدف می‌شود.

داودی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از مواد مشاهده شده که عدم آگاهی از مسائل بهداشتی موجب بروز بیماری در مددجویان شده است، از همین رو کمیته امداد نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام می‌کند تا مسائل مربوط را به آنها آموزش دهد.

*پرداخت کمک موردی ابن‌‌سبیل به مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه از پرداخت کمک‌های موردی ابن‌سبیل به مددجویان این نهاد اشاره داشت و گفت: طی پنج ماهه نخست امسال به 408 نفر از مددجویان ابهری کمک هزینه موردی و ابن سبیل پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای اعطای این کمک هزینه‌ها 143 میلیون و 780 هزار‌ ریال است.

داودی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات حمایتی کمیته امداد اذعان داشت: پرداخت وام‌های کارگشایی از جمله دیگر اقداماتی است که امداد در راستای توانمندسازی مددجویان انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این وا‌م‌ها با اهدافی همچون حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و… پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه پرداخت وام‌های کارگشایی با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان موجب کاهش وابستگی آنها به امداد می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان نوعی از خدمات هدفمند امداد است.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول