اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

فرهنگ و روحیه کار در نسل جوان جامعه نهادینه شود

فرماندار درمیان گفت: فرهنگ و روحیه کار در نسل جوان جامعه نهادینه شود.

فرهنگ و روحیه کار در نسل جوان جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از  روابط‎عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در مراسم نواخته‎شدن زنگ بازگشایی مدارس درمیان، اظهار داشت: دانش‎آموزان آینده‌سازان انقلاب و محور اصلی خلق حماسه‌های ماندگار در عرصه سیاسی و اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: همچنان که تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در مدارس مورد توجه قرار می‌گیرد باید روحیه کار و تلاش نیز توسط آموزش و پرورش در جامعه نهادینه شود.

فرماندار درمیان با بیان اینکه خودباوری از مهم‎ترین دستاوردهای ملت ایران از دوران دفاع مقدس است بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در تمام لایه‌های جامعه تأکید کرد.

براتی ‌همچنین پیشرفت‌ در زمینه‌های گوناگون علمی و فناوری هسته‌‌ای ایران را به برکت هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری‌های شهیدان و جانبازان دانست و گفت: اگر ما به علوم روز و تکنولوژی‌های جدید مجهز شویم دیگر وابسته به بیگانگان نخواهیم بود و این پیش شرط استقلال هر کشوری است.

وی با توصیه دانش‌آموزان به تحصیل هر چه بیشتر علم و دانش، خاطر نشان کرد: قدر‌ت‌های بزرگ به واسطه بهره‌‌مندی از فناوری برتر و جلوگیری از دستیابی دیگر کشورها از این دانش‌‌ها به دنبال کسب ثروت، قدرت و تسلط بر سایر کشورها هستند.

فرماندار درمیان متذکر شد: تحریم‌‌های‌ صورت گرفته علیه ایران و تلاش برای عدم دستیابی ایران به انرژی صلح‌‎آمیز هسته‌‌ای نیز در این راستاست که مقام معظم رهبری در چشم‌‎انداز 20 ساله کشور، خواستار تبدیل ایران اسلامی به مرجعیت علمی در جهان و منطقه شده‌اند چرا که تنها راه مقابله با توطئه‌‌های دشمنان، ارتقای علمی و بهره‎مندی از فناوری‌‌های روز است.

انتهای پیام/69017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول