اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار ناکارآمدتر از جنگ هشت ساله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ جنگ تمام عیار استکبار جهانی در حوزه اقتصادی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران بی‌ثمر و ناکارآمدتر از جنگ هشت ساله است.

جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار ناکارآمدتر از جنگ هشت ساله است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر اظهار داشت: آنچه که امروز دشمن را جری‌تر کرده تا در یک جنگ نابرابر اقتصادی بتواند اهدافش را پیاده کند قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه اقتصادی و فرهنگی است که خود عامل بازدارنده در برابر هجمه‌ها و فشارهای استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران با قدرتی مضاعف‌تر و عظمتی واقعی‌تر در سایه ولایتمداری و به پشتوانه ایمان و قدرت روحی بالا دشمنان را در عرصه‌های مختلف زمین‌گیر کردند و به یقین این ملت به مانند جنگ هشت ساله استکبار جهانی را به تزلزل آورده است.

کاملی‌فر ضرورت بازگویی عظمت و اقتدار ملت ایران را در جنگ هشت ساله یادآور شد و خاطر نشان کرد: کشور ما امروز در مقابل همه هجمه‌های استکبار با تکیه بر ارزش‌های دینی و معنوی خود ایستاده و از این نبرد به یقین سربلند بیرون می‌آید.

این مسئول با اشاره به پیروزی‌های عظیم و مقتدرانه ملت ایران در جنگ هشت ساله اضافه کرد: ما در این جنگ نابرابر به رغم نداشتن تجهیزات و امکانات پیشرفته بر دشمن غلبه کردیم و اکنون که کشور این همه پیشرفت کرده به راحتی در نبرد اقتصادی و فرهنگی نیز قادر به ارائه توفیقات روزافزون هستیم.

وی به ناکامی آمریکا در حمله به سوریه اشاره کرد و ادامه داد: در این حمله نابرابر به یقین با وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته استکبار ادبیات مقاومت و ایستادگی بر دشمن غالب می‌شد که در این زمینه به نظر می‌رسد باید روز به روز عرصه ایستادگی‌ها و ادبیات مقاومت را تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حماسه سیاسی تکرار حماسه مردمی در دفاع مقدس است، بیان کرد: همان‌گونه که ایرانیان در جنگ هشت ساله پاسدار ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی رهبری صالح بودند هم اکنون نیز با ولایتمداری در مقابله با استکبار نقش پیشتازی را ایفا می‌کنند و این ایران است که در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌های بیگانگان ایستاده است.

کاملی‌فر نقش بی‌بدیل مردم را در عرصه‌های پیروزی و غلبه بر مستکبران روزگار را یادآور شد و گفت: نقشی که امروز مردم ایران در صحنه جهانی و بین‌المللی خلق کردند نقش تزریق مقاومت، ایثار و الگوی بی‌بدیل جهاد، مقاومت و شهادت‌طلبی است.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول