اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

پایان جنگ آغاز رویش لاله‌ها است

فرماندار کاشمر گفت: امروز اگر چه جنگ پایان یافته است اما پایان جنگ آغاز فراموشی نیست بلکه پایان جنگ پایان فرود گلوله‌ها و خمپاره‌ها و آغاز رویش لاله‌ها است.

پایان جنگ آغاز رویش لاله‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در پیام مهدی فروزان به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: بی‌مقدمه بگویم، همه جنگ‌ها روزی به پایان می‌رسد و همه سرزمین‌های سوخته بار دیگر به وسعت‌های سبز می‌پیوندد و همه چیز در تکرار همیشگی خویش تداوم می‌یابد.

امروز وقتی در گرامیداشت ایام مقدس از کنار سرزمین‌های جنگ‌زده می‌گذری هرگز این اندیشه در تو ره نمی‌یابد که روزگاری دشمنان این خطه در آنجا تاختند و همه چیز را به خاکستر نشانده‌اند.

در ادامه پیام آمده است: امروز وقتی از میان آن سرزمین‌ها می‌گذریم، هرگز نمی‌توانیم بفهمیم که در آن دیار چه گذشته است شاید هر قدمی که بر زمین می‌گذاریم درست جای پای مردانی باشد که در عبوری بدون بازگشت بوده‌اند، عبوری که در راه دفاع از حریم عشق به سمت یک وسعت بی‌انتها امتداد یافته است.

این پیام می‌افزاید: امروز اگر چه جنگ پایان یافته است اما پایان جنگ آغاز فراموشی نیست بلکه پایان جنگ پایان فرود گلوله‌ها و خمپاره‌ها و آغاز رویش لاله‌ها است.

در این پیام می‌خوانیم؛ هشت سال نبرد دشمنان لاله‌های بسیاری از میهن ما گرفت و امروز این لاله‌ها شاهد و ناظر اعمال و کردار ما هستند چراکه آن‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: اگر چه جنگ در سال 59 توسط همه ظالمان جهان به دست صدام بعثی به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد اما بدون دستیابی به اهدافشان در تابستان 67 به پایان رسید و باید گفت خوشا به‌حال ملت ایران، خوشا به‌حال زنان و مردان، خوشا به‌حال شهدا و جانبازان و آزادگان و مفقودین و خانواده‌های آنان که سهم بزرگی از این دفاع مقدس با خود به همراه دارند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول