اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه زابل:

ترویج فرهنگ ایثار مهم‌ترین اصل در مقابله با جنگ نرم است

جانشین سپاه شهرستان زابل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس امروز توان مقابله ما با جنگ نرم دشمن را ارتقا داده است.

ترویج فرهنگ ایثار مهم‌ترین اصل در مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، علی ثمره حسینی در جلسه اداری شهرستان زابل به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز همه ما برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی را بر عهده داریم و باید همواره در این زمینه هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: دوران 8 سال دفاع مقدس توان مقابله با دشمن را در جنگ کنونی که جنگ نرم است، با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیمه کرد.

جانشین سپاه زابل به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 30 شهریور از دیدار با امام جمعه زابل و استفاده از رهنمودهای ایشان آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز با رژه نیروهای مسلح با حضور شورای تامین و افتتاح نمایشگاه کربلای 5 همراه خواهیم بود.

ثمره حسینی افزود: در اول مهرماه همزمان با سراسر کشور که به نام روز دانش و دفاع ملی نامگذاری شده است اولین زنگ مقاومت در مدارس به صدا در خواهد آمد.

وی گفت: در روز سوم هفته دفاع مقدس که به نام روز سربازی و پایمردی نامگذاری شده است مسابقات ورزشی صورت خواهد گرفت؛ و در روز چهارم هفته دفاع مقدس که با نام عفاف و پایداری است نشست‌های حجاب و عفاف را خواهیم داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: در روز پنجم با نام ایثارگران و شهیدان، نشست عاشقان ولایت و غبارروبی گلزار شهدا و اجرای دعای کمیل برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: روز ششم هفته دفاع مقدس با نام رزمندگان و ولایتمداری  است که با اجرای دعای ندبه و شرکت نیروها در نمازجمعه به پایان خواهد رسید و در روز هفتم با عنوان روز درس‌ها و عبرت‌ها از جنگ تحمیلی یاد کرد و از همایش امامان جمعه و جماعات و فرماندهان در این روز خبر داد.              

حسینی بر حضور پرشور جوانان در مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: حضور پرشور جوانان در این مراسمات موجب آشنایی این نسل با فداکاری‌های جوانان نسل گذشته برای بقای نظام جمهوری اسلامی می‌شود و این خود مانند خاری بر چشمان دشمنان کوردل نظام و موجب تقویت نقطه امید برای دوستداران کشور است.

انتهای پیام/75004/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول