اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

سپاه، ارتش و بسیج در جنگ از برادر به هم نزدیک‌تر بودند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه، ارتش و بسیج در طول دوران دفاع مقدس از برادر به هم نزدیک‌تر بوده و همه زیر پرچم ولایت برای دفاع از اسلام و انقلاب می‌جنگیدند.

سپاه، ارتش و بسیج در جنگ از برادر به هم نزدیک‌تر بودند

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دوران دفاع مقدس همانطور که بارها رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده‌اند، برکات بسیاری برای ایران و مردم ما داشته و دارد.

وی تصریح کرد‌: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران با جنگ‌هایی که ملت‌های دیگر انجام می‌دهند تفاوت‌های فاحش و ویژه‌ای داشت، به صورتی که بسیاری از ارتش‌ها برای منافع مادی و کشورگشایی می‌جنگند، اما ملت ایران برای دفاع از آرمان‌ها و عقاید و ایمان خود در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند.

* وحدت و ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران در جنگ بود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که رمز موفقیت ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس چه بود؟ گفت: بیان یک نکته درباره جنگ تحمیلی ضروری است مبنی بر اینکه برای نخستین بار طی چند صد سال اخیر ما تنها در طول این جنگ حتی یک وجب از خاک عزیز کشورمان را از دست ندادیم.

اکبریان ادامه داد: به طور قطع این موفقیت بزرگ و با توجه به اینکه شرق و غرب دنیا از رژیم بعث عراق و ارتش متجاوز صدام حمایت می‌کردند، به سادگی محقق نشده است.

وی افزود: در طول دوران دفاع مقدس همه مردم ایران با هم متحد بوده و زیر پرچم ولایت و هدایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هر چه در توان داشتند را برای حفظ اسلام و انقلاب اهدا کردند.

اکبریان تاکید کرد: رمز پیروزی ما در جنگ وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران بود.

وی بیان داشت: از جمله مهمترین دلایل موفقیت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس این بود که در طول جنگ تحمیلی هیچ‌گاه نیروهای مسلح ما اعم از سپاه و ارتش و نیروهای مردمی و بسیجی اختلاف وجود نداشت و رزمندگان ما از برادر به هم نزدیک‌تر بودند.

* باید دستاوردهای دفاع مقدس حفظ شود

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: امروز توسعه، پیشرفت، سربلندی و عزت ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان سپاه اسلام و امام شهیدان (ره) است و باید دستاوردهای این دوران با افتخار حفظ شود.

اکبریان در پایان تاکید کرد: نسل‌هایی که دوران با برکت عمر امام امت (ره) و هشت سال دفاع مقدس را به خاطر ندارند، باید با آرمان‌ها و اعتقادات شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان آشنا شده و در صورت تداوم راه این بزرگواران انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان مصون خواهد ماند.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول