اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل استراتژیک و سیاسی سپاه اصفهان:

برخود اقتدارگرایانه در دفاع مقدس تا نرمش قهرمانانه در جنگ نرم وظیفه است

کارشناس مسائل سیاسی سپاه گفت: اگر دیروز در جنگ سرد ابزار گونه می‌جنگیدیم، ابزار جنگ امروز ملت ایران در مقابل دشمنان در جنگ نرم و فرهنگی نرمش قهرمانانه است.

برخود اقتدارگرایانه در دفاع مقدس تا نرمش قهرمانانه در جنگ نرم وظیفه است

سید جلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از اهمیت روز افزون ابعاد دفاع مقدس در عرصه سیاسی و اجتماعی منطقه گفت.

وی اظهار داشت: هر چه زمان می‌گذرد و جلوتر می‌رویم شاهد شکست‌های بیشتر دشمن ایران هستیم و به واسطه وجود دیروز دفاع مقدس، امروز دشمن حتی جرات فکر کردن حمله نظامی به ایران را ندارد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: دفاع مقدس سبب ایجاد یک قدرت بازدارندگی در برابر مستکبران در منطقه و عرصه دیپلماسی در جهان شده است.

حسینی افزود: موفقیت‌های پی در پی حزب الله و جامعه اسلامی در برابر مستکبران در منطقه نشات گرفته از هشت سال دفاع مقدس خواهد بود، ما بواسطه هشت سال دفاع مقدس خود، امروز به یک جایگاه تثبیت شده‌ای رسیده‌ایم که مستحکم گام بر می‌دارد.

وی اضافه کرد: در باب وظیفه و رسالت امروز ملت ایران باید گفت که ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ثابت کرده که با داشتن استراتژیک ثابت متناسب به شرایط زمانه تاکتیک‌های متفاوتی در مقابل دشمن اتخاذ می‌کند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توضیح داد: به عنوان مثال نظام و ملت ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس در جنگ سرد، به خوبی اقتدارگرایانه مبارزه کردند و امروز برحسب وظیفه براساس نرمش قهرمانانه در جنگ نرم با دشمن خود مبارزه کردند.

کارشناس مسائل استراتژیک و سیاسی سپاه اصفهان اشاره‌ای به وظیفه حال حاضر ملت ایران کرد و افزود: بر طبق فرمایش رهبری نرمش قهرمانانه در مقابل دشمن وظیفه دولت و ملت است.

وی متذکر شد: نرمش قهرمانانه به این معنی نیست که ما در مقابل دشمنان عقب‌نشینی کنیم، بلکه بدان معنا است که متناسب با شرایط زمانه تاکتیکی جدید اتخاذ کنیم.

حسینی در پایان اذعان داشت: اگر دیروز در هشت سال جنگ تحمیلی ابزار گونه می‌جنگیدیم، ابزار جنگ امروز ما در جنگ نرم و فرهنگی نرمش قهرمانانه است.

انتهای پیام/63001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول