اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

زیرساخت‌های امنیتی نقش مهمی در شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی دارد

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: زیرساخت‌های امنیتی نقش مهمی در شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی دارد.

زیرساخت‌های امنیتی نقش مهمی در شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود جعفری‌نسب به همراه مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، جانشین فرماندهی و روسای پلیسی‌های تخصصی با ربیع فلاح استاندار جدید مازندران دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران یکی از مولفه‌های مهم در بخش امنیت پایدار استان را مشارکت‌پذیری همه دستگاه‌ها با یکدیگر و تعامل و همکاری در بخش‌های مختلف دانست.

مسعود جعفری‌نسب با بیان اینکه دولت باید مسائل اجتماعی را بیشتر مدنظر قرار دهد، تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های امنیتی در شکل‌گیری بسترهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیار موثر است.

وی یکی از مسائل و مشکلات استان را ورود گردشگر و مسافران زیاد از نقاط مختلف کشور در همه فصول سال دانست و اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی این موضوع را به فرصت تبدیل کرد.

جعفری‌نسب به وجود برخی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت‌های مهم این فرماندهی برخورد با قاچاق‌چیان خرد و معتادان تابلو است که در دو مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده درشهرک نوبنیاد ساری یکی از مطالبات مردم بعد از استقرار نظم وامنیت را مطالبات اجتماعی و خدمات شهری دانست و بر توجه ویژه استاندار به این بخش تاکید کرد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول