اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون مطرح کرد

تحقق حماسه اقتصادی با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: تحقق حماسه اقتصادی با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی امکانپذیر است.

تحقق حماسه اقتصادی با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی‌پناه بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسئولان منطقه بردخون اظهار داشت: مهر ماه مهربانی، دوستی، همدلی و آغازحرکت به سوی آینده‌ای همراه با شادی و رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار است که بذر آن در کلاس‌های درس کاشته می‌شود.

وی ادامه داد: این ایام مقارن با هفته دفاع مقدس ملت ایران است که برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان مایه گذاشتند و هرآنچه در توان داشتند دراین راه نهادند و با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب و ایثار جان و مال خود دشمنان را شرمنده کردند و قدرت ظاهری مستکبران را به سخره گرفتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، متذکر شد: حماسه سیاسی با مشارکت و حضور وصف‌نشدنی مردم انقلابی ایران در انتخابات محقق شد و اینک با تلاش، کار و فعالیت بیش از پیش همه اقشار به ویژه دانش‌آموزان حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب عملی می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز خاطرنشان کرد: بردخون با وجود علما و بزرگان ، گذشته‌ای درخشان داشته و اطمینان دارم با اراده و مشارکت عمومی روزهای افتخار و بالندگی بیش از گذشته نمایان می‌شود و مدیرانی از این دیار برمی‌خیزند که جامعه بشری از وجود آنان بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول