اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

امنیت و نظم اجتماعی زمینه‌ساز پیشرفت جوامع بشری است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: امنیت و نظم اجتماعی زمینه‌ساز پیشرفت جوامع بشری است.

امنیت و نظم اجتماعی زمینه‌ساز پیشرفت جوامع بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در دیدار با نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) شهرک چوبیندر قزوین با تبیین حدیث پیامبر گرامی اسلام در اهمیت دو نعمت مجهول «سلامتی و امنیت» احساس مسئولیت آحاد جامعه به‌ ویژه مدیران را یک تکلیف دانست و اظهار کرد: امنیت و نظم اجتماعی زمینه‌ساز هر پیشرفتی در جوامع بشری است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب و اهداف شهدا افزود: امنیت مثال‌زدنی امروز کشور نشأت گرفته از فرهنگ اسلامی و ایثارگری رزمندگان و شهدا است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: هدف از حضور مسئولان انتظامی در جمع شهروندان، آشنایی و بهره‌مندی از نظرات و انتقادات آن‌ها بوده و موجب آگاهی بیشتر مسئولان نسبت به مشکلات مردم در امور انتظامی می‌شود.

میرحیدری تصریح کرد: امنیت موضوعی است که تأمین و ارتقای آن با کمک سایر دستگاه‌‌ها، نهادهای دولتی و مشارکت مردم امکان‌پذیر بوده و امروز حضور هوشیارانه مردم در تمام صحنه‌ها موجب شده است که ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان باشد.

این مسئول جنگ نرم دشمن را جدیدترین و پیشرفته‌ترین حربه در آسیب ‌زدن به انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: تمسک به ارزش‌های الهی و احساس مسئولیت تمام نهادها و به ‌ویژه خانواده‌ها در آشنا کردن نسل نوجوان با فرهنگ اصیل اسلامی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

انتهای پیام/2667/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول