اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پیشگیری‌های حقوقی قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم:

برقراری امنیت در جامعه تعامل و همکاری آحاد جامعه را می‌طلبد

سرپرست پیشگیری‌های حقوقی قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: برقراری و حفظ امنیت در جامعه، همکاری و تعامل آحاد مردم را می‌طلبد.

برقراری امنیت در جامعه تعامل و همکاری آحاد جامعه را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا شهبازی امروز در جلسه ستاد ساماندهی دوربین‌های مدار بسته صنف طلا فروشان که در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت در قانون بر عهده نیروی انتظامی است و در این راستا همکاری و مشارکت ادارات، سازمان‌های دولتی و غیردولتی و آحاد مردم ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه طلا فروشان همواره در معرض تهدید سارقان مسلح قرار دارند، افزود: برقراری امنیت در صنف طلا فروشان یکی از برنامه‌های ناجا است که طلا فروشان نیز باید با رعایت برخی نکات در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

شهبازی گفت: تلاش داریم تا با ساماندهی دوربین های مدار بسته در بازار و همچنین نصب دستگاه‌های اپتیکی و الکتریکی از برخی خطرات و ناامنی‌ها پیشگیری کنیم.

سرپرست پیشگیری‌های حقوقی قضایی معاونت آثار سرقت در جامعه را اعم از روانی و اجتماعی احصاء کرده و گفت: هرگاه سرقتی در بازار طلافروشان زاهدان صورت می‌گیرد تا مدت مدیدی بازار دچار رکود می‌شود که ضرر و زیان و بعضا بیکاری کسبه را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با نصب دوربین‌های مداربسته در محل بازار طلا فروشان و لینک کردن آنان به دستگاه‌های پلیسی با کمترین هزینه از خطرات احتمالی پیشگیری کنیم.

در این جلسه که نمایندگانی از مجمع امور صنفی، اتحادیه صنف طلافروشان و نیروی انتظامی حضور داشتند در زمینه برقراری امنیت در بازار طلا فروشان شهرستان زاهدان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/75005/خ30/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول