اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

امنیت ایران اسلامی مدیون مجاهدت رزمندگان اسلام است

امام جمعه میاندوآب گفت: استقلال، پیشرفت و امنیت ایران اسلامی مدیون مجاهدت رزمندگان اسلام است.

امنیت ایران اسلامی مدیون مجاهدت رزمندگان اسلام است

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رزمندگان و مجاهدان سرافراز اسلام در مقطعی از تاریخ اسلام با الگو قرار دادن حضرات معصومین (ع) توانستند به قله‌های عزت و سربلندی برسند و نمونه آن بسیجیان، پاسداران، همه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: همه شهیدان، رزمندگان و بسیجیان به حضرات معصومین اقتدا کردند و در زندگی خود امام حسین (ع) را به عنوان الگو قرار دادند و با لبیک گفتن به نائب امام زمان (عج) در میادین نبرد با مستکبران عالم حضور یافتند و با نثار جان خود حریت، استقلال و سربلندی را به این مرز و بوم هدیه کردند.

قهرمانی ابراز داشت: ملت ایران اسلامی در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای دلاور و مردان جبهه‌های حق علیه باطل را گرامی داشته که با ایثار و جانفشانی آنان امروز ایران اسلامی سربلند است.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های رزمندگان اسلام رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران با صلابت و شجاعت تمام از مرزهای ایران اسلامی و عقاید این کشور دفاع می‌کند.

قهرمانی با بیان اینکه امروز دولتمردان نظام اسلامی به برکت حماسه هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت مجاهدان راه الله سربلندانه از حقوق ملت سرافراز ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند، تصریح کرد: توسعه، امنیت و پیشرفت کشور مدیون مجاهدت رزمندگان اسلام است.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: باید یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و با ترتیب دادن جلسات از آنان تقدیر و تجلیل کنیم و همه جوانان کشور بدانند عزت و استقلال کشور مدیون مجاهدت این عزیزان بوده و هست.

قهرمانی اذعان داشت: باید یاد و خاطره شهیدان همچنان در یاد ملت ایران زنده بماند تا کشور ایران اسلامی همچنان در بلندای تاریخ و اقتدار و سربلندی گام بردارد و کشور ایران اسلامی به عنوان کشور امام زمان (عج)، اسلام و قرآن در جهان درخشش و نورافشانی کند.

وی یادآور شد: ارزش‌های دفاع مقدس سرمایه‌های عظیم و دستاوردهای دفاع مقدس بوده و باید با برخورد مناسب از سوی برنامه‌ریزان فرهنگی و شرکت فعالانه در جریان اشاعه فرهنگی همراه شود.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول