اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

امنیت گیلان باید بیشتر مورد توجه باشد‌

رئیس پلیس گیلان گفت: ‌نبود جرایم خشن و مهمانپذیر بودن استان، نشانه امنیت آن ذکر کرد و یادآور شد: با وجود این مسئله باید به گیلان توجه بیشتری صورت گیرد زیرا پذیرای میلیون‌ها مسافر در سال است.

امنیت گیلان باید بیشتر مورد توجه باشد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه جمع‌بندی ارزیابی بازرسی‌های صورت گرفته ناجا از گیلان، اظهار کرد: راه پیشرفت از گذر نقد، خود ارزیابی و خود کنترلی می‌گذرد.

وی با بیان اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهد که قضاوت برمبنای موجودی صورت گرفته است، گفت: همه ما باید از بازدید و کنترل بر انجام وظایف خود خوشحال باشیم زیرا این بازدیدها ارتقای ارائه خدمات در جامعه و منزلت اجتماعی ما را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی گیلان، مشکلات و ایرادهای احصا شده را گام بلندی در بهبود کارها دانست و تصریح کرد: بیان نواقص و معایب توسط بازرسان نشان می‌دهد که باید پویاتر عمل کرده و با حرکت بهتری به جلو گام برداریم.

وی رضایت‌مندی مردم را مهم دانست و یادآور شد: سازمان نیز با تدابیر خاص خود دستیابی به این هدف بلند را در دستور کار دارد.

قائدرحمتی، با اشاره به اینکه محاسن و موفقیت پلیس به یک شخص تعلق ندارد، خاطرنشان کرد: این نتیجه کار جمعی بوده که معمولاً توسط یک شخص نمایان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش همگانی و همدلی در کار همواره نتیجه‌بخش بوده است، تصریح کرد: این امر رضایت مردمی را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی گیلان، سیستم بازرسی را در بهبود روند مطلوب فعالیت‌ها مهم خواند و تصریح کرد: پلیس باید عیب و نقص را با دیده منت بپذیرد زیرا عدم پذیرش عیب و نقص عقب‌ماندگی را به دنبال دارد.

وی، محرومیت‌های گیلان را در طبیعت و مهمان‌نوازی مردم نهفته دانست و افزود: تصور غلطی وجود دارد از اینکه در طبیعت زیبا یا در جامعه مهمان‌نواز محرومیتی نیست اما نگرش عمقی این موضوع را به راحتی آشکار می‌کند.

قائدرحمتی، متذکر شد: انتظار می‌رود تمام بازرسان نگرش عمیقی در این زمینه داشته باشند تا گیلان شایسته مردم این استان شود.

وی، نبود جرایم خشن و مهمانپذیر بودن استان، نشانه امنیت آن ذکر کرد و یادآور شد: با وجود این مسئله باید به گیلان توجه بیشتری صورت گیرد زیرا پذیرای میلیون‌ها مسافر در سال است.

فرمانده انتظامی گیلان در پایان از بازدیدهای صورت گرفته استقبال کرد و یادآور شد: بازدید بیشتر، امنیت و امکانات بهتر و ارائه خدمات صادقانه‌تر را به دنبال دارد.

به گزارش فارس، چناریان نخعی رئیس تیم بازدید کننده ناجا در جلسه مذکور معایب نواقص و فعالیت‌های شاخص انجام شده را بیان کرد و با قدردانی از فضای باز فراهم شده برای بازدید، تلاش‌های پرسنل انتظامی را برای تأمین امنیت ستود.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول