اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی:

لازمه وجود امنیت در جامعه وجود چشمان بیدار است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: چشمان ما باید در برابر تهدیدات باز و هوشیار باشد تا بتوانیم امنیت بیشتری را در مرز‌ها برقرار کنیم.

لازمه وجود امنیت در جامعه وجود چشمان بیدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ارومیه، اظهار داشت: امنیت یکی از شاخصه‌ها و نیاز‌های اساسی آذربایجان غربی بوده و هست.

وی افزود: جمهوری اسلامی بعد از گذشت چند سال توانسته ثبات و پایداری را داخل و خارج مرز خود حفظ کند و این ثبات و پایداری را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردمان آن است.

وی ادامه داد: مردم و ولایت فقیه دو ستون محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تکیه بر این دو ستون در سال‌های متمادی با قدرت راه خود را ادامه داده است.

احمدی مقدم با بیان این مطلب که نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دو رکن فوق مشروعیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است، تصریح کرد: امنیت حاصل این دو رکن اساسی است به طوری که بدون وجود این ستون‌ها، نمی‌توان امنیت قابل توجهی را برای کشور تصور کرد.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی، نظام مقدس اسلامی را از خود می‌دانند و با وجود همه مطالبه‌ها‌ی به حق در تمام برهه ها از نظام و انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فاصله بین امنیت و ناآرامی در جامعه بسیار اندک است.

وی افزود: تحریم‌ها، عدم آمادگی‌ها، سوء تدبیر‌ها می‌تواند حوادث بسیار کوچک و بحران‌های امنیتی بزرگی را مطرح کند.

وی با اعلام این نکته که ساختار نظام اسلامی ساختاری ولایی با یک پشتوانه عظیم مردمی است، ادامه داد: امنیت ما در گرو فعالیت صرفا در سایه نظامی نیست بلکه در گرو ساختار نظام اسلامی ماست.

وی خاطرنشان کرد: ولی فقیه در نظام اسلامی و در صحنه‌ها‌ی بسیار بزرگ و حساس حرف نهایی را می‌زند و بسیاری از کشورها از این نعمت بی بهره هستند.

وی گفت: این امنیت نتیجه عمل و تلاش شبانه‌روزی سربازان کشور در نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی است که باید بر این نعمت الهی شکرگزار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز ناامنی تنها محصور در غرب و شرق ایران اسلامی نیست بلکه در همه نقاط جهان این ناامنی مشاهده می‌شود به طوری که بخش قابل توجهی از اخبار رسانه‌های ایرانی و خارجی به این ناامنی‌های موجود اشاره دارد.

احمدی مقدم آذربایجان غربی را یکی از استان‌های مهم در حوزه ایجاد امنیت برشمرد و اظهار داشت: این استان در سال‌های متمادی دستخوش مشکلات امنیتی بسیاری حتی در داخل شهرها بوده ولی در نقطه صفر مرزی استان توانسته آرامش را برقرار کند.

وی هدف خود از سفر به آذربایجان غربی را ارزیابی اقدامات فرماندهی انتظامی استان و فعالیت‌های نظامی و انتظامی استان مطرح کرد و گفت: از بین 26 استانی که مورد ارزیابی قرار گرفته آذربایجان غربی توانسته رتبه نخست را کسب کند.

انتهای پیام/61009/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول