اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

‌ملت ایران در دفاع از منافع و امنیت ملی ‌با یکدیگر متحد و یکپارچه هستند

‌‌نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در دفاع از منافع و امنیت ملی ‌با یکدیگر متحد و یکپارچه هستند.

‌ملت ایران در دفاع از منافع و امنیت ملی ‌با یکدیگر متحد و یکپارچه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، خبرنگاران فعال حوزه نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی طی مراسمی باشکوه تقدیر شدند.

فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم هستند که در ارتقای فرهنگ جامعه و اصلاح آن نقش به سزایی دارند.

وی افزود: نیمه نخست سال 92 برای تمام سیاسیون کشور بسیار سخت و پرتلاش بود، اما خبرنگاران بسیار با آرامش، دقت نظر و مسئولانه به انجام رسالت خود پرداختند به ویژه حرکت عظیم این قشر در شهرستان جیرفت به خلق حماسه سیاسی کمک بسیار بزرگ و ارزنده‌ای کرد که جای تقدیر دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور حدود 73 درصد از مردم در انتخابات ریاست جمهوری امنیت کشور ما را برای چهار سال تضمین کرد به گونه‌ای که عربده‌کشی‌های استکبار جهانی برای تهاجم خصمانه علیه یکی از اعضای جبهه مقاومت اسلامی با نهیب نظام جمهوری اسلامی به جایی رسید که حقیقت پوشالی استکباری آمریکا را به تمام جهان نشان داد.

وی ابراز داشت: دعوت مردم به حضور همراه با آرامش و ایجاد فضای سالم رقابتی که توسط نشریات و رسانه‌ها انجام شد، همگی به افتخارآفرینی، سربلندی و عزت نظام منجر شد که امری بسیار مهم است.

عارفی عنوان کرد: حضور مردم و مسئولان در انتخابات ریاست جمهوری و حرکت بسیار دقیق مجلس در رأی اعتماد به وزرای دولت یازدهم نشانگر این است که این ملت با وجود اختلاف سلیقه در راستای دفاع از منافع و امنیت ملی همه با یکدیگر متحد و یکپارچه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر رسانه‌ها بر مشارکت حداکثری مردم تأکید داشتند و کمتر شاهد رفتارهای غیرمسئولانه از آن‌ها بودیم.

به گزارش فارس، آیین تجلیل از خبرنگاران با حضور حداکثری اصحاب مطبوعات و رسانه‌ منطقه جنوب کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/80001/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول