اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نیروی زمینی سپاه در مازندران:

امنیت ملی کشور در 8 سال دفاع مقدس حفظ شد/ سرزمین پایدار با امنیت حاصل می‌شود

جانشین نیروی زمینی سپاه گفت: در هشت سال دفاع مقدس شهدا با جانفشانی و ایثار توانستند امنیت ملی کشور را حفظ کنند و قطعا اگر امنیت در جامعه‌ای نباشد اقتصاد، خانواده و سرزمینی پایدار به وجود نخواهد آمد.

امنیت ملی کشور در 8 سال دفاع مقدس حفظ شد/ سرزمین پایدار با امنیت حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سردار عبدالله عراقی ظهر امروز در بازدید از پادگان المهدی بابل در جمع سربازان این پادگان اظهار داشت: برخورداری از سرمایه‌های دنیوی بدون داشتن امنیت و سلامتی بی‌ارزش خواهد بود و از این رو بزرگان دین ما همواره این دو مولفه را سرلوحه امور خود قرار داده‌اند.

وی افزود: عواملی چون آمادگی رزمی، نظم و انضباط، تقوی و معنویت لازمه رسیدن به اهداف مطلوب جامعه است.

عراقی مصونیت و تقوا را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی حکومت اسلامی برشمرد و افزود: کلیه نیروهای نظامی با دارا بودن این عوامل قادر خواهند بود در میدان‌های سخت و دشوار موفق شوند.

وی با اشاره به اینکه حفظ دستاوردها، ارزش‌ها، هنجارهای جامعه و سرمایه‌های اجتماعی از مولفه‌های امنیت ملی در جهان به ویژه خاورمیانه است، بیان داشت: سرمایه‌های اجتماعی را پول‌، زمین یا ماشین تشکیل نمی‌دهد بلکه مجموعه ارزش‌هایی است که به واسطه یک فرد یا گروه در جامعه توسعه داده می‌شود.

عراقی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز شهدا با جانفشانی و ایثار توانستند امنیت ملی کشور را حفظ کنند و قطعا اگر امنیت در جامعه‌ای نباشد اقتصاد، خانواده و سرزمینی پایدار به وجود نخواهد آمد.

این مسئول اذعان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، تمام دنیا متحد شده بود تا این سرمایه‌های ارزشمند را از ما بگیرد، تجاوز آن‌ها فقط این نبود که بخشی از خاک‌مان را اشغال کنند بلکه آمده بودند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند و اگر فداکاری ملت، راهنمایی امام راحل(ره) و ایثارگری‌های شهدا نبود قطعا تمامیت ارضی ما دچار خدشه می‌شد.

به گزارش فارس، بعد از رژه یگان‌های مستقر در پادگان المهدی جانشین زمینی سپاه با اهدا لوح تقدیر از مدیران، مربیان و فراگیران نمونه تقدیر کرد.

انتهای پیام/86009/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول