اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پردیس به همت مأموران پلیس خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پردیس

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان پردیس افزود: با توجه به حضور مسئولان انتظامی این شهرستان در مساجد شهرستان و مطالبات مردم برای برخورد با ناهنجاری‏های اجتماعی، اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مردم به ویژه خواستار برخورد با افراد ولگرد، کارتن‌خواب‏ها و افرادی که در تفرجگاه‏ها ایجاد مزاحمت می‏کنند، هستند و پلیس رسیدگی به این خواسته‏ها را وظیفه خود می‏داند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: از این رو، طرحی به عنوان ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‏های سطح شهرستان پردیس اجرایی شد.

رستگاری ادامه داد: در این طرح، مأموران پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و یگان امداد به همراه پلیس تخصصی استان تهران که با پلیس ویژه شرق استان تهران تعامل دارد، حضور داشتند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس در تفرجگاه‏های سطح شهرستان پردیس استقرار یافته و با افرادی که بر هم زننده نظم عمومی بودند، برخورد به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در این طرح از حداکثر توان عملیاتی استفاده کردیم و چهار نفر از افراد معتاد و کارتن‌خواب که داخل رودخانه، دره‏ها و پارک‏ها تردد داشتند و مخل امنیت و آسایش شهروندان بودند، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2568/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول