اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

مدیران از ورود به مسیرهای شبهه‌انگیز خودداری کنند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مدیران از قدم گذاشتن در مسیرهایی خودداری کنند که موجب ایجاد شبهات و طرح شایعات می‌شود.

مدیران از ورود به مسیرهای شبهه‌انگیز خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان با تاکید بر پیشگیری پیش از وقوع جرم اظهار داشت: باید با اعمال مدیریت صحیح جلوی هرگونه خسارت و ضرر به بیت‌المال گرفته شود.

وی ابراز داشت: مدیران دستگاه‌ها و سایر دست‌اندرکاران مربوط باید در برنامه‌ریزی و اقدامات خود به گونه‌ای عمل کنند که از اموال عمومی و بیت‌المال استفاده بهینه صورت گیرد.

توکلی تصریح کرد: ادارات و مجموعه‌های مربوط باید با بررسی‌های لازم جلوی هرگونه سوء‌استفاده یا ایجاد خسارت به اموال عمومی را بگیرند و اجازه ندهند، موردی پیش آمده و سپس برای رفع آن اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، همدلی را اصل مهم برای رفع بسیاری از مشکلات ذکر کرد و گفت: تاکنون با تکیه بر این اصل مشکلات بسیاری برطرف شده است.

توکلی به مدیران توصیه کرد: از قدم گذاشتن در مسیرهایی خودداری کنند که موجب ایجاد شبهات و طرح شایعات می‌شود.

وی اذعان داشت: اگر به هر مسئله کوچک و ساده‌ای در حوزه بیت‌المال در بدو امر رسیدگی نشود،‌ مسائل این حوزه آن قدر عمیق و مزمن می‌شود که برای حل آن تمام مسئولان گرفتار می‌شوند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول