اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت

برگزاری همایش توجیهی مدیران مجتمع‌ روستایی و دبیرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

در آستانه بازگشایی مدارس، همایش توجیهی مدیران مجتمع‌ روستایی و دبیرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری همایش توجیهی مدیران مجتمع‌ روستایی و دبیرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری صبح امروز در همایشی که 240 نفر از مدیران مجتمع‌های روستایی، کارشناسان، مدیران مدارس مستقل دوره دوم متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید مطهری یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه هفتم به عنوان اول متوسطه اول در جشن ویژه آغاز سال تحصیلی شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های بازگشایی مدارس با توجه به تقارن با هفته دفاع مقدس با محوریت گرامی‌داشت این هفته برگزار می‌شود.

طاهری تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی با مشارکت ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و با برنامه‌های ویژه جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها و زنگ مهر انجام می‌شود.

وی در تشریح مبحث مدیریت قرآن کریم گفت: انسان در صورتی که خود را بشناسد جهان هستی را به واقعیت درک می‌کند.

طاهری افزود: انسان از خداوند آموخت تا معلم شد و پس از آن لایق سجده فرشتگان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدیریت شامل دو نوع الهی و طاغوتی است که در آن نوع الهی بر اساس رحمت و اجرای آن بر اساس کرامت است.

وی گفت: مدیر قرآنی قوی، هماهنگ‌کننده، برنامه‌ریز است که فعالیت‌ش ارزیابی می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ابراز داشت: این همایش با هدف تبیین برنامه‌های پروژه مهر و بازگشایی مدارس، شاخص‌های کیفی بخشی آموزش و برنامه‌ریزی بر اساس سند تحول بنیادین در مدارس در سال تحصیلی جدید برگزار شد.

سید خسرو حسینی افزود: توجیه و تبلیغ، پشتیبانی و تجهیز، ساماندهی نیروی انسانی، ارزیابی مدیران بر اساس شاخص‌ها و نظارت در قالب کمیته‌های مختلف در جهت اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس در دست اجرا است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه هم گفت: 232 مجتمع آموزشی و پرورشی در این استان وجود دارد که در سال گذشته جهت هزینه‌های مدارس بیش ازشش میلیارد و 110 میلیون ریال به حساب آنان پرداخت شد.

 صمدی‌نسب گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده قطع آب، برق و گاز مدارس توسط متولیان آن ممنوع است.

علی زرافشان، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پیش‌بینی روز و ساعات مناسب، ایمن سازی حیاط مدارس، توجه به بهداشت و سلامت دانش‌آموز، خرید امکانات ورزشی از محل سرانه دانش‌آموزی و نظارت مستمر بر فعالیت های معلمان تربیت بدنی و برگزاری مسابقات ورزشی و ارزشیابی از مهم‌ترین فعالیت‌های تربیت بدنی در سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/82009/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول