اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان مرکزی:

مدیران بر تداوم خدمات و افزایش کیفیت صنعت آب و برق بکوشند

رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان مرکزی گفت: مدیران بر تداوم خدمات و افزایش کیفیت صنعت آب و برق بکوشند.

مدیران بر تداوم خدمات و افزایش کیفیت صنعت آب و برق بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی برق باختر، آرش کردی در همایش آموزشی دو روزه ویژه مدیران و متصدیان مشاغل حساس با موضوع آگاهی‌های توجیهی و حفاظتی، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه خاورمیانه و وجود انواع تهدیدات ما در یک جزیره باثبات و امن و در یک وضعیت بلوغ و آگاهی به سر می‌بریم با این وجود ضروری است که آگاهی‌های لازم  به منظور بخش‌های حساس را افزایش داده و قدر نعمت امنیت و ثبات را دانسته و راه‌های حفظ و تداوم و گسترش آن را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: امروزه صنعت آب و برق دو صنعت بسیار حساس و مهم است که خدمات آنها در زندگی روزمره مردم جاری است و لازم است علاوه بر تداوم خدمات بر افزایش کیفیت نیز کوشید.

وی با اشاره به آمار و ارقام، اهمیت صنعت آب و برق را در استان مرکزی که استانی صنعتی و با شرایط اقلیمی خاصی است و به دلیل همین شرایط دچار کم‌آبی است را بسیار برجسته و حساس دانست.

رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان مرکزی تصریح کرد: همه مدیران باید به مشاغل خود به عنوان یک امانت نگاه کنند و براساس آموزه‌های دینی شایسته است از امانتی که در اختیار دارند به نحو مطلوب حفاظت و صیانت کنند.

کردی، افزایش آگاهی و بهره‌مندی از تجربیات در زمینه مسائل حفاظتی و امنیتی را بسیار راهگشا دانست و بر برگزاری دوره‌های آموزشی در این خصوص تأکید کرد.

همایش آموزشی دو روزه ویژه مدیران و متصدیان مشاغل حساس با موضوع آگاهی‌های توجیهی و حفاظتی با حضور 160 نفر از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌های صنعت آب و برق استان مرکزی در اراک برگزار شد.

این دوره آموزشی به همت مرکز حراست وزارت نیرو و توسط مرکز آموزش صنعت آب و برق غرب و با بهره‌گیری از اساتید مجرب امنیتی با موضوعاتی در زمینه امنیت سفر و تخلیه تلفنی، امنیت IT، امنیت اسناد، امنیت در فضای مجازی، بیو تروریسم و ضدجاسوسی در محل دانشکده فنی دانشگاه اراک برگزار شد.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول