اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد

مردمی‌کردن برنامه‌های دفاع مقدس در کردستان/ مدیران منتظر اعتبار نباشند

استاندار کردستان گفت:‌ برگزاری ویژه برنامه‌های دفاع مقدس با محوریت مردم در اولویت مسئولان استان قرار گیرد.

مردمی‌کردن برنامه‌های دفاع مقدس در کردستان/ مدیران منتظر اعتبار نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی امشب در دومین جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنام‌های هفته دفاع مقدس که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین ضربه‌ای بود که استکبار هیچگاه قادر به هضم آن نبوده است.

وی با بیان اینکه کینه‌توزی و توطئه‌های اسکتبار جهانی علیه انقلاب اسلامی هیچگاه پایانی نداشته است، تصریح کرد: استکبار در سال‌های اول انقلاب با حمایت از گروهک‌های ضدانقلاب به ویژه در مرزهای کشور تمام توان خود را برای ریشه‌کن کردن پایه‌های این نظام الهی به کار بست.

استاندار کردستان تحریک صدام علیه انقلاب نوپای ایران را دیگر توطئه استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های مردم به ویژه رزمندگان با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح که از سوی بیشتر کشورهای جهان هم از نظر تجهیزات و نیروی انسانی حمایت می‌شد مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ما بود.

شهبازی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران با وجود تمام امکانات و تجهیزات در برابر اراده پولادین ملت ایران در دوران دفاع مقدس شکستی را تجربه کردن که هیچگاه فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه در سایه ایثارگری و از خودگذشتگی ملت ایران انقلاب اسلامی با صلابت و در اوج اقتدار در حال پیشروی است، اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز ایران حاصل از خودگذشتگی رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

استاندار کردستان تصریح کرد: بیان و انتقال ایثارگری و رشادت‌های شهدا در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه به جوانانی که در آن دوران حضور نداشته‌اند امری ضروری است و همه باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

شهبازی بر بسیج کردن تمام امکانات برای برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های دفاع مقدس از سوی مسئولان در سطح استان تاکید کرد و گفت: باید با بازبینی دقیق برنامه‌ها در فرصت باقیمانده تا هفته دفاع مقدس تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه برنامه‌های این ایام به کار بندیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ها با محوریت مردم در سطح استان باید در اولویت کمیته هشتگانه ویژه برنامه‌های دفاع مقدس قرار بگیرد.

شهبازی با بیان اینکه اعتبار ویژه‌ای به منظور برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس نداریم تصریح کرد: دستگاه‌ها و ادارات نباید انتظار گرفتن اعتبار از استانداری در این خصوص باشند بلکه باید با استفاده از اعتبارات خود به بهترین شکل برنامه‌های این هفته را برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری ویژه برنامه‌ها به ادارت و نهادها اعتبار خاصی داده نمی‌شود و همه آنها موظف هستند از محل اعتبارات کلانی که به آنها داده می‌شود هزینه‌ اینگونه برنامه‌ها را تامین کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: مسئولان و مدیران ادارات استان هرکجا احساس نیاز کردند می‌توانند با هماهنگی با مدیرکل اداری مالی استانداری کردستان مشکلات احتمالی را رفع کنند.

شهبازی در ادامه با بیان اینکه پرداختن به حماسه‌ آفرینی‌های ملت ایران در دفاع مقدس وظیفه شعی است، افزود: امنیت آرامش و ثبات امروز ایران اسلامی برگرفته از ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت ایثارگری‌های شهدا امنیت و اقتداری در ایران اسلامی حاکم است که مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در آن شده است.

استاندار کردستان توجه بیش از پیش به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان وارثان اصلی انقلاب را ضروری دانست و گفت: هفته دفاع مقدس نیز ظرفیت ارزشمندی برای دیدار با خانواده شهدا و رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان است.

شهبازی بیان کرد: اداره‌کل بنیاد شهید استان برنامه سرکشی مسئولان و مدیران از خانواده شهدا را در این ایام در دستور کار قرار دهد.

وی بر رصد مشکلات و نیازهای خانواده‌ شهدا از سوی بنیاد شهید قبل از برگزاری این دیدارها تاکید کرد و گفت: باید با رصد کامل مشکلات خانواده‌های شهدا زمینه رفع دغدغه‌های آنان را فراهم کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: عقیده داریم خدمت به خانواده شهدا بزرگترین ثواب را دارد و هر میزان که بتوانیم مشکلات آنان را رفع کنیم در آخرت پاداش آن را خواهیم گرفت.

شهبازی در پایان از عدم حضور برخی از مدیران در جلسات انتقاد کرد و بیان داشت:‌ حضور نمایندگان مدیران در جلسات با اهمیت توجیه ندارد.

انتهای پیام/79002/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول