اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

موفقیت مدیران آبفای شهرهای استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در رسیدگی به امور مشترکین بگونه ای است که مدیران شهرهای استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

موفقیت مدیران آبفای شهرهای استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر دهقانی عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خدمات مدیران و کارشناسان امور آبفای شهرهای استان بوشهر سال 91 حائز اهمیت بود؛ به طوری که با وجود کمبود اعتبارات و از سوی دیگر ادامه پدیده خشکسالی مشکلات فراروی شرکت را دوچندان کرد، اما مدیران و کارشناسان با درایت و مدیریت صحیح توانستند با خدمات بهینه خود رضایتمندی مشترکین را فراهم کنند، به گونه‌ای که اکثر مدیران در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شدند.

وی ادامه داد: در این جشنواره مدیر امور آب و فاضلاب بوشهر در طرح سنجش رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی در بین گروه شرکت‌های دولتی رتبه اول در شهرستان بوشهر را کسب کرد که حسنوند استاندار بوشهر با اهدای لوح تقدیر از مصطفی احمدی، مدیر آبفای بوشهر تقدیر کرد.

مدیر عامل آبفای استان بوشهر از موفقیت مدیر آبفای دشتستان در سال 91 خبر داد و گفت: به لحاظ خدمات ارزنده این آبفا، فرماندار دشتستان به پاس تلاش‌های صادقانه مدیر آبفای دشتستان از وی قدردانی کرده است.

دهقانی با بیان اینکه مدیر و کارکنان آبفای خورموج نیز مورد تقدیر واقع شدند، تأکید کرد: فرماندار دشتی با اهدای لوح تقدیر به عبدالرسول نجاتی، مدیر آبفای خورموج از خدمات این آبفا که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده، قدردانی کرده است.

وی بیان داشت: استاندار بوشهر همچنین از خدمات مدیر آبفای اهرم به جهت کسب رتبه اول این شهر در طرح سنجش رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی با اهدای لوح، تقدیر کرده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان تصریح کرد: حسنوند از تلاش‌های ارزنده امور آبفای اهرم در جهت رسیدگی به مشکلات مردم اهرم از خضر کیامرزی مدیر این امور تجلیل کرده است.

وی ابراز داشت: استاندار بوشهر از خدمات و تلاش‌های ارزنده مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جم نیز در کسب رتبه اول در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم در جهت رضایتمندی مراجعان از حسینعلی آیین دار تقدیر و تشکر کرد.

دهقانی همچنین با اشاره به اینکه رئیس شورای اسلامی شهر دلوار از خدمات مدیر آبفای این شهر تجلیل کرده است، گفت: غلامحسین اسماعیلی، رئیس شورای اسلامی دلوار با اهدای لوح تقدیری که مدیر و کارکنان آبفای دلوار رضایتمندی مردم را فراهم کرده‌اند، تقدیر کرده است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول