اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس:

مدیران توسعه‌محور در مراکز اداری شهرستان ویژه مرند به کار گرفته می‌شوند

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با بیان اینکه حوزه صنعت و اشتغالزایی مرند نیازمند تحولات اساسی است، گفت: مدیران توسعه‌محور در مراکز اداری شهرستان ویژه مرند به کار گرفته می‌شوند.

مدیران توسعه‌محور در مراکز اداری شهرستان ویژه مرند به کار گرفته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمد حسن‌نژاد صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت صیانت نظری و عملی از دستاوردهای مختلف خدماتی و عمرانی مدیران دستگاه‌های دولتی و حمایت از اهتمام صادقانه آنان برای تحقق‌سازی اصولی مجموعه انتظارات مردم اظهار داشت: با راه‌اندازی فرمانداری ویژه در این شهرستان برنامه ارتقای سطح کیفی و کمّی خدمات اداری و نیز جهش‌دار کردن اجرای دقیق برنامه‌های عمرانی بیش از همه مورد توجه ویژه است که در این خصوص سعی بر آن است مدیران توسعه‌محور در مراکز اداری شهرستان ویژه مرند به کار گرفته شوند.

وی افزود: برای ثمربخشی اصولی و نتیجه‌دهی حقیقی و مثبت مجموعه مصوبات اداری و پیگیری‌های لازم آن چاره‌ای جز انتخاب مدیران کارآمد، صدیق و متخصص در رأس مسئولیت‌های مختلف ادارات دولتی منطقه نداریم و در این خصوص سعی بر آن است که شخصیّت حقوقی و حقیقی مسئولان دستگاه‌های دولتی به هیچ وجه خدشه‌دار نشود.

سنجش میزان موفقیت مدیران براساس میزان جلب رضایت مردم

حسن‌نژاد با دعوت از اعضای شورای اداری منطقه برای ایجاد و تحکیم روابط کاری مطلوب و تأثیرگذار با مجموعه مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی آذربایجان‌شرقی برای تحقق‌سازی طرح‌ها و برنامه‌های خدماتی و عمرانی مصوّب حوزه‌های کاری خود افزود: میزان موفقیت مدیران مراکز اداری باید بر اساس میزان جلب رضایت عمومی مردم مورد سنجش و قضاوت قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: توجه ویژه به بهبود وضعیت عمومی خدمات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی مورد انتظار قشرهای مختلف مردم تأثیر مستقیمی را می‌تواند بر نحوه شکل‌گیری اهداف و برنامه‌ریزی‌های مدیران مراکز اداری داشته باشد.  

حوزه صنعت و اشتغالزایی مرند نیازمند تحولات اساسی است

وی با بیان این مطلب که فرصت‌سازی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و اجتماعی شهرستان ویژه مرند باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد، گفت: حوزه صنعت و اشتغالزایی این شهرستان با توجه به وجود نیروهای کاری تحصیلکرده کارآمد و منابع بکر و سرمایه‌های مردمی نیازمند تحولات اساسی است.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام بیش از گذشته مسئولان برنامه‌ریزی استانی و مدیران منطقه‌ای برای تدوین و اجرای اهداف و برنامه‌های جهش‌دار اقتصادی و اجتماعی در حوزه شهرستان مرند، افزود: سعی بر آن داریم که مجموعه مطالبات دیرینه مردم مرند در بخش‌های مختلف اشتغالزایی پایدار، بهداشت و درمان، آموزش عالی، آب شرب، ورزش، صنایع و معادن، میراث فرهنگی و گردشگری، آب کشاورزی را در چارچوب کلی اهداف عدالت‌گستر دولت مورد ارزیابی هدفمند و تحقق‌سازی عاجلانه قرار دهیم.    

ضرورت راه‌اندازی هر چه سریع‌تر نهاد دولتی بخشداری کشکسرای و شهرداری‌های دولت آباد و دیزج‌ حسین‌بیگ

حسن‌نژاد همچنین با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی هر چه سریع‌تر نهاد دولتی بخشداری کشکسرای و شهرداری‌های دولت آباد و دیزج‌ حسین‌بیگ این شهرستان گفت: ارتقای سطح اداری و خدماتی و توسعه حوزه فعالیّتی آنها شرایط مساعدتری را برای حل و فصل بهینه مجموعه مشکلات عمومی مردم و استقرارسازی فضای مناسب رفاهی و عمرانی مربوطه به ارمغان خواهد آورد.

وی در ادامه مطالب خود با تأکید بر ضرورت افزایش تعداد کارگاه‌های فعّال عمرانی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان بر آغاز طرح‌های عمرانی مصوب راکد و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان نیز تأکید کرد.

 حل مشکلات مرند و جلفا با انتقال آب ارس

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس ابراز امیدواری کرد، با تحقق کامل برنامه انتقال آب رود ارس ضمن حل و فصل بسیاری از مشکلات فراروی حوزه تأمین آب شرب سالم و نیز آب کشاورزی تحولات چشمگیری در استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بخش‌های کشاورزی، صنعتی و نیز اشتغالزایی منطقه ایجاد شود.

شهرستان مرند با وسعت 3286 کیلومتر مربع (7.2 درصد مساحت استان) در 60 کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان جلفا، از سمت شرق با شهرستان‌های ورزقان، از سمت غرب با استان آذربایجان غربی و از سمت جنوب با شهرستان شبستر هم‌مرز است.

انتهای پیام/60002/ل40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول