اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید مازندران:

عضو هیچ جناح سیاسی نیستم/ شایسته‌سالاری لازمه تغییر مدیران

استاندار جدید مازندران با اشاره به اینکه عضو هیچ حزب و جناح سیاسی نیستم، گفت: توانمندی و شایسته‌سالاری لازمه تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

عضو هیچ جناح سیاسی نیستم/ شایسته‌سالاری لازمه تغییر مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، ربیع فلاح ظهر امروز در جمع مردم شهر و بخش گتاب شهرستان بابل اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی مطرح شد تمام بنگاه‌های خبری و رسانه‌ای جهان نگاه‌های خود را به ایران معطوف کرده و منتظر یک فتنه جدید در کشور بودند.

وی افزود: مردم این مرزو بوم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای به دشمنان نظام ثابت کردند که مطیع اوامر ولایت فقیه بوده و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، حجت‌الاسلام حسن روحانی فرزند شایسته نظام و انقلاب را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

فلاح بیان داشت: بنده به عنوان یک عنصر جهاد سازندگی انقلابی از بنیانگذاران جهاد سازندگی در سال 58 بوده و هستم و بر این اساس جزء کار چیزی به عنوان جناح برای من مطرح نبوده و نیست.

استاندار جدید مازندران تصریح کرد: تلاش می‌کنم مازندران را از بحث‌های سیاسی، بی‌خود و بی‌پایه دور کرده و شهرهای مازندران را به یکدیگر نزدیک کنم.

فلاح با اشاره به اینکه تمام مشکلات مازندران به خاطر بازی‌های جناحی و سیاسی بوده است، اذعان داشت: برای داشتن یک کلان شهر باید با فراهم کردن شرایط سیاسی و اقتصادی همه مردم مازندران را در امر سازندگی دخیل کنیم.

وی اذعان داشت: بنده فردی انحصارطلب، خودمحور و فرصت‌طلب نیستم بلکه به همه مازندرانی‌ها اعلام می کنم باید همه ما در سایه مشارکت، مودت و دوستی برای توسعه و پیشرفت مازندران شرایط مناسبی فراهم کنیم.

فلاح با اشاره به اینکه کارگروهی برای عزل و انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل ندادم، بیان داشت: به مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران اعلام می‌کنم با تمام توان برای خدمت به مردم این استان تلاش کنند و تا زمانی که توانمندی و شایسته‌سالاری افراد برای بنده محرز نشود نسبت به تغییر مدیران اقدام نمی‌کنم.

وی صداقت را یکی از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: دولت باید با مردم صداقت داشته باشد تا مردم با دلگرمی برای عمران و آبادانی کشور با دولت همکاری کنند که صداقت یکی از جلوه‌های بارز دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/86009/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول