اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه:

مدیران و معلمان مدارس با روحیه مضاعف سال تحصیلی جدید را آغاز کنند

مدیر اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: مدیران و معلمان مدارس با صلابت و شادابی سال تحصیلی جدید را آغاز و بر رعایت قوانین و تلاش‌های علمی دانش‌آموزان تاکید فراوان داشته باشند.

مدیران و معلمان مدارس با روحیه مضاعف سال تحصیلی جدید را آغاز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در تربت حیدریه، احمد دهقان صبح امروز در همایش مدیران آموزش و پرورش در سالن والفجر اظهارداشت: سند تحول بنیادین راه بهتر آموختن را برای دانش‌آموزان فراهم کرده که معلمان باید آن را به طور دقیق اجرا کنند.

وی بیان داشت: مدیران مدارس و معلمان، دانش‌آموزان را با دروس علمی و آزمایشگاهی در مدارس با شیوه‌های صحیح سند تحول بنیادین آشنا کنند.

دهقان اذعان داشت: سند تحول بنیادین الگوی اسلامی و تربیتی را به خوبی تدوین کرده که باید دانش‌آموزان و مدیران از ابتدا آن را درست کنند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه با اشاره به برخی بی قانونی‌های سال گذشته در مدارس تربت حیدریه متذکر شد: سال تحصیلی جدید باید پوشش دختران با نظم و انضباط در مدارس همخوانی داشته باشد و معلمان، متاهلین محصل خانم را با دستورالعمل ویژه‌ای که دارند آشنا کنند و از آوردن تلفن همراه دانش‌آموزان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول