اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالان بسیجی رسانه‌ها در فارس خطاب به رئیس جمهور

استان فارس جای تجربه‌اندوزی مدیران بی‌تجربه نیست

فعالان بسیجی رسانه‌ها در فارس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور خواستند که اجازه ندهد این استان جای تجربه‌اندوزی مدیران بی‌تجربه شود.

استان فارس جای تجربه‌اندوزی مدیران بی‌تجربه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فعالان بسیجی عرصه رسانه در فارس در نامه سرگشاده به دکتر حسن روحانی با بیان اینکه سکاندار کشتی فارس باید عزمی به بلندای گنبدهای فیروزه‌ایش داشته باشد، اظهار داشته‌اند: استاندار فارس باید قلبی پر از عشق و امید به سومین حرم اهل بیت (علیهما‌السلام) داشته باشد.

در این نامه تصریح شده است: مردم فارس افرادی که ذره‌ای با آرمان‌های انقلاب زاویه داشته باشند را نمی‌پذیرند و استاندار آینده فارس باید بداند، این استان جای تجربه‌اندوزی مدیران بی تجربه نیست.

در بخش دیگری از این نامه خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان شده است: برای فارس، استانداری در حد نام و آوازه این استان برگزینید چراکه استاندار آینده فارس باید افتخارش خادمی سومین حرم اهل بیت (ع) و میزبانی بیش از 14 هزار و 600 شهید این استان باشد.

در این نامه خطاب به رئیس جمهور ابراز شده است: با انتخاب استانداری شایسته برای فارس، دین خود را به مردم این استان ادا کنید و با کلید تدبیر و اعتدال و انتخاب استانداری کاردان و معتدل، فارس را همچنان در قله نگه دارید.

در این نامه سرگشاده با تصریح اینکه زاویه داشتن با فتنه و عدم نگاه کاسب‌کارانه ویژگی استاندار دولت اعتدال است، بیان شده است: فارس استاندار نمی‌خواهد بلکه استانداری می‌خواهد و استاندار فارس باید به قدمت این استان ادعای استانداری داشته باشد.

فعالان بسیجی عرصه رسانه در فارس با بیان اینکه دولت در انتخاب استاندار به رأی مردم توجه کند، تصریح کرده‌اند: دوران کم‌کاری، آزمون و خطا و تجربه اقدامات ناموفق گذشته است و شرایط کشور و منطقه وظایف استانداران را خطیرتر می‌کند.

سنگرداران عرصه رسانه در فارس در پایان نامه سرگشاده خود به دکتر حسن روحانی با اشاره به اینکه استاندار موفق کسی است که بیشتر وقت خود را با مردم بگذراند، ویژگی سکاندار کشتی سرزمین مقدس پارس را فردی برشمرده‌اند که مردم را محرم‌ترین و امین‌ترین بداند و در مدیریت کلان با آنان مشورت کند.

انتهای پیام/2448/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول