اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی مدیریت بحران گلستان:

بسیاری از مدیران با ظرفیت رسانه آشنایی ندارند

عضو کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی مدیریت بحران استان گلستان از عدم آشنایی بسیاری از مدیران نسبت به ظرفیت رسانه انتقاد کرد.

بسیاری از مدیران با ظرفیت رسانه آشنایی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلیرضا حسینی عصر امروز در دومین جلسه آموزش خبرنگاران گلستان در گرگان اظهار داشت: برخی از مدیران رسانه را به رسمیت نمی‎شناسند که این امر یا به دلیل عملکرد ضعیف رسانه است و یا دلالت بر رسانه‎ای نبودن آن مسئول دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‎ها در بسیاری از موارد حتی جلوتر از مدیران هستند، خاطرنشان کرد: برخی مدیران فقط ژست مدیریتی دارند و فقدان شناخت آنها از ظرفیت رسانه سبب شده تا همواره از قشر خبرنگار گریزان باشند و تمایلی برای ارائه عملکرد سازمان و یا اداره خود نداشته باشند.

مسئولان همواره به خبرنگاران به چشم تهدید نگاه می‎کنند

عضو کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی مدیریت بحران گلستان با اشاره به اینکه مسئولان همواره به خبرنگاران به چشم تهدید نگاه می‎کنند، ادامه داد: تا وقتی که نگاه یک مدیر یا مسئول این باشد که خبرنگار وسیله‎ای برای برداشتن آنها از جایگاه مسئولیت است هیچ‌گاه نباید منتظر اتفاقات خوب در جامعه برای پیشبرد اهداف باشیم.

حسینی اطلاع‎رسانی دقیق از کشور را یکی از وظایف رسانه‎ها قلمداد کرد و افزود: رسانه‎ها هنوز نتوانسته‎اند آن طور که باید عملکرد خوب و قابل قبولی از خود بر جای بگذارند گرچه شاید مشکلاتی نظیر گرانی کاغذ و مسائلی از این قبیل جلوی پیشرفت مطبوعات را سد کرده باشد اما یک خبرنگار نباید هیچ‌گاه رسالت خود را کوچک بشمارد.

وی بیان داشت: رسانه‎های استان از رشد خوبی برخوردار نیستند، به نحوی که مدیران در برخی جلسات حتی بودن یا نبودن یک رسانه را مهم نمی‎دانند.

خبرنگاران به کار خود اعتقاد داشته باشند

عضو کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی مدیریت بحران گلستان خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: خبرنگاران باید به کار خود اعتقاد داشته باشند و اگر در این راستا آموزش را جدی بگیرند و به این امر اهتمام کنند یقیناً شاهد اتفاقات شگرفی در عرصه رسانه خواهیم بود.

حسینی ضرورت آموزش را در پیشرفت کار رسانه‎ای مهم دانست و گفت: اگر خبرنگاران به استعدادهای دورنی خود پی ببرند و آنها را از طریق آموزش شکوفا کنند در حقیقت توانمندی خود را به منصه ظهور و بروز خواهند رساند.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول