اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای قزوین خبر داد

دستگیری 2 مجرم اینترنتی در قزوین

رئیس پلیس فتای استان قزوین از دستگیری دو مجرم اینترنتی در هفته جاری خبر داد.

دستگیری 2 مجرم اینترنتی در قزوین

مهدی مختاری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین هنگام رصد فضای مجازی وبلاگی را شناسایی کردند که گرداننده آن از بازدیدکنندگان خواسته بود با اجرای ترفندی و پرداخت مبلغی‌ ناچیز، شارژ همراه قابل توجهی دریافت کنند.

وی ادامه داد: این مأموران با بررسی موضوع دریافتند که متهم از طریق این ترفند مبالغ شارژ متقاضیان را به تلفن همراه خود انتقال می‌دهد.

رئیس پلیس فتای استان قزوین اضافه کرد: پس از اطمینان از صحت کلاهبرداری با اقدامات فنی و هماهنگی قضایی متهم 19 ساله شناسایی و دستگیر شد.

مختاری‌نسب همچنین از شناسایی و دستگیری یک مجرم اینترنتی که با ایجاد یک وبلاگ، درج مشخصات و شماره تلفن برخی افراد موجب مزاحمت و ایجاد اختلاف خانوادگی برای آنان شده خبر داد و تصریح کرد: متهم دستگیر شده با صدور حکم قضایی در زندان به سر می‌برد.

این مسئول از شهروندان خواست برای پیشگیری از هر گونه سوءاستفاده از سوی اشخاص ناشناس از انتشار اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی خودداری کنند.

انتهای پیام/2667/ل/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول