اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی ایلام:

مردم تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرند

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام در خصوص تبلیغات اینترنتی و نحوه خرید از حراجی‌های اینترنتی هشدار داد.

مردم تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی‌عباس کسانی در خصوص تبلیغات اینترنتی و نحوه خرید از حراجی‌های اینترنتی هشدار داد و کاربران را به رعایت نکات ذیل ملزم دانست.

وی ادامه داد: به تبلیغات اغراق آمیز در مورد اثربخشی محصولات توجه نکنید. قبل از این که پولی پرداخت کنید، با فروشنده تماس بگیرید و هر سؤالی که دارید، از او بپرسید.

وی افزود: در مورد تبلیغات اغراق آمیزی که راجع به درآمدها و سود احتمالی انجام می‌شوند، محتاط باشید.

وی ادامه داد: زمانی که با افراد و یا خدمات خارج از کشور در ارتباط می‌شوید، محتاط باشید. قبل از این که خرید کنید، هزینه‌های ارسال کالا را بررسی کنید.

وی گفت: زمانی که برای پذیرفتن پیشنهاد کار (از راه دور) می‌خواهید به ایمیل‌های ناخواسته که این پیشنهاد را برای شما مطرح کرده‌اند، پاسخ دهید، محتاط باشید و جانب احتیاط را رعایت کنید.

کسانی تصریح کرد: اطلاعاتی راجع به سابقه فروشنده به دست آورید و آن را بررسی کنید. برای اطمینان از قانونی و معتبر بودن شرکت تحقیق کنید.

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: اطمینان حاصل کنید که روش‌های گارانتی کردن، پس دادن کالا و بازپرداخت پول برای شما قابل درک و واضح است.

وی ادامه داد: اگر فروشنده فقط پرداخت پول به صورت نقدی و یا از طریق خطوط مخابراتی را می‌پذیرد، با احتیاط عمل کنید.

وی افزود: در نظر داشته باشید که اگر کالا یا جنس مورد معامله شما ارزشمند و قابلیت تضمین دارد، بیمه شده باشد.

کسانی عنوان کرد: پلیس فتا آمادگی لازم برای مقابله با جرایم فضای مجازی را داشته و از مردم عزیز تقاضا داریم در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش رسیدگی به شکایات مردمی گزارش دهند و در صورت تمایل فرم درخواست همکاری داوطلبانه با پلیس فتا تکمیل و ارسال کنند و یا در صورت نیاز با شماره تلفن‌های 4-2182361-0841 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2246/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول