اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای بوشهر:

دانشجویان در پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه هوشیار باشند

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: دانشجویان در راستای پیشگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی با دقت و رعایت نکات امنیتی شهریه دانشگاه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

دانشجویان در پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جواد جهانشیری صبح امروز در جمع شماری از مسئولان و مدیران دانشگاه‌های بوشهر با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و پرداخت اینترنتی شهریه توسط دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان به هنگام استفاده از کافی نت برای پرداخت شهریه خودشان از سیستم استفاده و شهریه را پرداخت کنند.

وی افزود: جوانان هیچگاه رمز خود را در اختیار فرد یا افراد شاغل در کافی نت‌ها قرار ندهند و بلافاصله بعد از انجام عملیات بانکی با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز، رمز دوم کارت خود را تغییر دهند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: فضای مجازی با وجود ویژگی‌های مثبت فرصتی است برای بروز برخی از استعدادهای منفی مانند کلاهبرداری، تهدید، اخاذی که شهروندان خصوصا جوانان می‌توانند با هوشیاری و افزایش آگاهی با افکار پلید سوء استفاده کنندگان مقابله کنند.

جهانشیری، در ادامه نقش سایر نهادها و سازمان‌ها را در بالا بردن  سطح آگاهی و دانش اینترنتی مردم مهم دانست و گفت:  پلیس سایبری هنگامی می‌تواند در راستای مأموریت‌های خود به‌طور صحیح گام بردارد که تمامی نهادها و سازمان‌ها، همکاری و تعامل لازم را در امر آموزش داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر در پایان با معرفی سایت www.cyberpolic.ir از جوانان خواست برای ارتقای سطح دانش فنی و رشد آگاهی‌های خود در حوزه شناخت سایبری از مطالب و موضوعات آموزشی سایت پلیس فتا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول