اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

ثبت‌نام اینترنتی 9 هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان جم

رئیس آموزش و پرورش جم از ثبت‌نام اینترنتی 9 هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان جم خبر داد.

ثبت‌نام اینترنتی 9 هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری صبح امروز در آیین برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه معلمان شهرستان جم اظهار داشت: برای افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت در این شهرستان اهتمام خاصی داریم.

وی به برگزاری دوره ضمن خدمت اشاره کرد و افزود: با توجه به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای نظام جدید آموزش کشور و به منظور آشنایی معلمان با تغییرات انجام گرفته در کتب درسی این دوره آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به پیشرفت چهار درصدی قبولی دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش به دنبال کیفیت بخشی در تمامی عرصه‌ها است و امید است این آموزش‌ها بتواند کارایی و اثربخشی لازم را داشته باشد تا شاهد پیشرفت همه‌جانبه و ارتقای تعلیم و تربیت در شهرستان جم باشیم.

اسکندری عنوان کرد: با توجه به این‌که این دوره به‌صورت فشرده تا 25 شهریور ماه جاری ادامه دارد از همکاران انتظار می‌رود با حضور مستمر خود و به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات لازم در راستای بهبود و ارتقای فرآیند یادگیری و یاددهی تلاش کنند و با توجه به نقش مرجعیت معلم بتوانند در هدایت تربیتی دانش‌آموزان برای تقدم تزکیه بر تعلیم و غنی‌سازی محیط تربیتی و یادگیری موفق باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به اجرای نظام جدید آموزش کشور در مقطع ابتدایی با کمبود نیرو مواجه هستیم که با بازگرداندن نیروهای ابتدایی از دوره‌های دیگر، بخشی از این مشکل برطرف شده و امید می‌رود به همت اداره کل آموزش و پرورش این مشکل به‌طور کامل مرتفع شود.

رئیس آموزش و پرورش جم از ثبت‌نام اینترنتی 9 هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان جم خبر داد و افزود: علی‌رغم وجود مشکلاتی در زمینه استفاده از اینترنت در بخش وسیعی از روستاهای شهرستان، با تلاش‌های مدیران و معاونان آنان در مدارس تاکنون بیش از 9 هزار نفر از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند.

اسکندری عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید برای افزایش سطح کیفی تحصیل دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی و کلاس‌های توجیهی برای همکاران به‌ویژه در دوره ابتدایی در نظر گرفته شده که امیدوار هستیم با کیفیت مطلوبی عملیاتی شود.

انتهای پیام/2451/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول